Recensie Lina, Utrecht 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Gezelligheid

Wandelaar
41
18/10/22
17
2
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4634299-lina
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Beste mede wandelaars..

Ga nooit naar Lina toe voor een afspraak!

Deze afspraak met deze vrouw was om te huilen zo slecht!!

Bij binnenkomst betaald aan deze vrouw, en vervolgens mezelf nog een keer gewassen bij haar ( wat ik overigens altijd van te voren doe een uitgebreide douche nemen thuis )

Vervolgens moest ik op haar bed gaan liggen en begon ze te pijpen en vervolgens pakte ze een rol keuken papier erbij en deed ze elke keer haar mond afvegen met het keuken papier...er was totaal geen gevoel bij haar afkomstig en alles was verder gehaast enzo..

Vervolgens maar geprobeerd om haar te neuken omdat het pijpen zodanig slecht was!!

Alleen was de seks nog veel en veel slechter!!! Ik mocht haar borsten niet aanraken enzo en verder zat er geen gevoel bij! Dus toen maar gestopt na 20min en snel mezelf aan gekleed en weg gegaan!!
Bespaar je zelf de moeite en ga niet naar deze vrouw toe want dat is gewoon weg gegooid geld!

De link naar haar advertentie:

Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4634299-lina
Ben recent ook bij haar geweest, en kan wel wat dingen herkennen uit bovenstaande review.

Communicatie was vlot, en locatie was prima en schoon. Wel erg leeg, dus verwacht niet een sfeervolle setting. Is volgens mij dezelfde locatie als waar de foto's zijn gemaakt. Foto's zijn dan ook zeer recent, en lijken niet bewerkt. Het bed is een éénpersoonsbed. Dame ontving me in het korte zwarte jurkje dat ze ook in een van de foto's aan heeft, en dat ziet er erg geil uit. Op zich een goede eerste indruk: prima koppie en een klein, vol lichaam. Niet dik of zo, gewoon wat mollig met een heel lekkere volle set borsten. Tot daar aan toe dus oke, maar daarna ging het bergaf.

Dame spreekt nauwelijks Engels. Voor mij niet per definitie een probleem, met losse woordjes en gebaren kom je vaak een heel eind. Maar dan moet er wel van beide kanten wat moeite gedaan worden, en daar laat ze het wel vallen. Totaal geen aanspraak, allemaal heel zakelijk.

Oke, betalen dan maar en snel even douchen. Op whatsapp had ze aangegeven dat samen douchen mogelijk was. Nu blijkt echter dat ze geen handdoek voor me heeft, dus geen douche. Wat ze dan wel weer heel uitgebreid deed, was op haar initiatief mijn jongeheer wassen in de wasbak van de badkamer. Vond de situatie wat onwerkelijks hebben op dit punt, maar goed, we zijn er nu toch dus door.

Ook hier is het allemaal erg zakelijk. Wil niet zoenen, borsten en met name tepels inderdaad off-limits. Bij het pijpen komt de bovengenoemde rol keukenpapier tevoorschijn, en wordt er regelmatig in het papier gespuugd. Ze houdt het niet lang vol, gaat niet echt diep, en het voelt allemaal heel plichtmatig. Al met al misschien wel de slechtste pijpbeurt die ik ooit heb gehad.

Het neuken maakt wel weer wat goed. Het duurt even, maar uiteindelijk komt ze wat los. Nu wordt er wel wat gezoend, en zijn de borsten niet meer off-limits. Sterker nog, ze wil niet dat ik er vanaf blijf. Blijft mijn handen er maar terug naar begeleiden. Poes was ook prima. Wordt lekker nat en is erg strak. Op haar verzoek op het begin rustig aan vanwege mijn maat, maar uiteindelijk kan ik helemaal diep gaan, met lange halen. Verschillende standjes vindt ze ook prima. Komt zelf ook een tijdje bovenop en houdt zich daarbij niet in, maar houdt dat niet zo lang vol.

Na de daad komt het zakelijke gezicht jammer genoeg weer meteen naar boven. Nog steeds geen aanspraak, en met haar gedachten zit ze volgens mij al bij de volgende afspraak. Ze heeft nog even gemasseerd, maar het stelde niet veel voor en ze zat de helft van de massage met een hand op haar telefoon. Na afloop wast ze me opvallend genoeg weer in de wasbak. Uiteindelijk iets eerder vertrokken, iets waar ze op toespeelde. De volgende klant zal wel bijna hebben klaargestaan.

In het kort: alleen oke als je een kleine, goedgeschapen dame even flink wil nemen, met name als je haar wat opgewonden weet te krijgen. Verwacht echter niks qua interactie, en sla het pijpen over. Gewoon een ordinaire neuksessie.

Lijkt erg veel op Xuan uit Maarssen met continu gespuug in een keukenrol tijdens het pijpen. Een totale turn off...
Inderdaad ja dat gespuug in de keukenrol is precies wat ze ook bij mij deed tijdens de afspraak
Heren, veel dank voor deze recensies. Ze stond op mijn lijstje, maar nu niet meer!
@LXIX
Bespaar jezelf inderdaad de moeite en vooral het geld om met haar een afspraak te maken!! Een afspraak maken met haar is je geld weggooien!!! Dan kun je nog beter je geld uitgeven aan Jantje Beton!!
Heren, veel dank voor deze recensies. Ze stond op mijn lijstje, maar nu niet meer!
@LXIX
Bespaar jezelf inderdaad de moeite en vooral het geld om met haar een afspraak te maken!! Een afspraak maken met haar is je geld weggooien!!! Dan kun je nog beter je geld uitgeven aan Jantje Beton!!

Laatst bewerkt:
Had ook een afspraak met haar gemaakt

Kreeg eerst appje dat het half uurtje later werd

Aangekomen bij de straat geen respons

Toen ik alweer in auto zat kreeg ik appje dat ik kon komen

Nu ik hier zo recensies lees ben ik blij dat de afspraak niet doorging

Had ook een afspraak met haar gemaakt

Kreeg eerst appje dat het half uurtje later werd

Aangekomen bij de straat geen respons

Toen ik alweer in auto zat kreeg ik appje dat ik kon komen

Nu ik hier zo recensies lees ben ik blij dat de afspraak niet doorging
Wees inderdaad maar heel blij ermee dat de afspraak niet door gegaan is ja!!!
Dat heeft je een hoop verdriet en geld bespaart!!

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan