Ze stuurde vandaag dat haar gsm in het water was gevallen en ze niet meer bereikbaar was. Nu geloof ik dat wel aangezien ik er vandaag wel ben binnen geraakt, ik dacht weet ge niets te doen vandaag. Laten we het er eens op wagen. En haar gsm deed inderdaad wat raar toen ze even in het begin muziek wilde opzetten.
Dus heb korting gekregen en een sorry.
Dat is mijn beslissing om die comment weg te doen, u kan hetzelfde doen of het zo laten, maar de comment was niet meer relevant, (lees bericht dat ik had gezegd) meer heb ik daar niet aan toe te voegen.En mijn antwoord op jouw reactie staat daar nu nogal onnozel te staan, aangezien je blijkbaar die reactie hebt laten verwijderen. Waarom, @Mannance ? Het was beslist geen alleenstaand voorval.
En je bent er dus blijkbaar de volgende dag wel binnengeraakt. Kun je ons iets meer vertellen hoe het was? Thanks.
En zou graag wel een review willen plaatsen maar wil hetgeen dat ik vaak zie op deze site dat je de beoordelingen enzo met sterren kan geven. Aangezien dat dat wat duidelijker is dan dat ik een hele boek schrijf. Maar vind niet hoe ik dat moet doen.