Recensie Lina Marokkaanse, C'est La Vie Weert

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Poosje terug ook geweest, leuke meid die idd lekker meegeniet en stilletjes klaarkomt.

Tegenvaller was dat pzc niet kon en tongzoenen ook niet uit de verf komt, zoent wel, geen tóng. 😏
Verder iets voller dan slank. 🫢

Ze zou advertentie aan laten passen, is echter nog niet gebeurd.

Lina bezocht in de eerste week dat ze er werkzaam was.
Hele aardige, knappe, sensuele dame.
Behoorlijke GFE, langzaam opbouwen, ze zoent heel erg lekker 😋
Voor PZC vraagt ze idd extra, maar PMC is heel goed.
Ze genoot oprecht van de sex, heeft geen druppel glijmiddel gebruikt, tijdens missio draaide ze paar keer haar ogen weg, was geen fake...
Wilde nog niet gebeft worden zei ze, misschien als ze er wat langer werkte.

Aanvulling voor C'est la Vie!
Leuk huis, leuke gastvrouw, goede sfeer (y)

Lina bezocht in de eerste week dat ze er werkzaam was.
Hele aardige, knappe, sensuele dame.
Behoorlijke GFE, langzaam opbouwen, ze zoent heel erg lekker 😋
Voor PZC vraagt ze idd extra, maar PMC is heel goed.
Ze genoot oprecht van de sex, heeft geen druppel glijmiddel gebruikt, tijdens missio draaide ze paar keer haar ogen weg, was geen fake...
Wilde nog niet gebeft worden zei ze, misschien als ze er wat langer werkte.

Aanvulling voor C'est la Vie!
Leuk huis, leuke gastvrouw, goede sfeer (y)
Indd geen glijmiddel. Ogen draaien vaak weg en af en toe lijkt t alsof ze t bijna niet meer kan houden. Inderdaad geen fake. Bij mij is ze eens 6 x gekomen binnen een halfuur.
Beffen deed ze in de eerste week wel al bij mij. Ben ook in de eerste week geweest

Interessant… 😍
Kan ze goed pijpen?
Wat vraagt ze extra voor pzc? (pmc doet me niet veel)
Ik vond van wel. Ze probeert ook te deepthroaten voor hoever ze t dan aankan.
50 extra volgensmij

Maar de manier hoe ze ervan geniet en keer op keer trillend klaarkomt dat is nog wel mooiste aan een date met haar. Maar dat zal na een tijd ook wel afnemen als ze het allemaal meer gewend is

Laatst bewerkt:
Indd geen glijmiddel. Ogen draaien vaak weg en af en toe lijkt t alsof ze t bijna niet meer kan houden. Inderdaad geen fake. Bij mij is ze eens 6 x gekomen binnen een halfuur.
Beffen deed ze in de eerste week wel al bij mij. Ben ook in de eerste week geweest
Een DVP 6x laten klaarkomen binnen een halfuur, je moet wel heel populair zijn bij de damens !

Terug
Bovenaan Onderaan