• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Recensie Lina(Ita), Linnéstraat 120, Brussel 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mrsanchez

Stamgast
383
20/06/22
247
33
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
30
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Na eerst een bezoekje gebracht te hebben aan een Afrikaanse dame en erna een paar pintjes te hebben gedronken had ik goesting om nog eens te neuken.

Na een paar toertjes in de Aarschotstraat zonder succes, ben ik terug naar de linnebuurt gegaan en bij deze Italiaanse mature dame binnen beland.
Ze zou 54jaar zijn als ik het goed begrepen heb en ze heeft nog een mooi lichaam voor iemand van haar leeftijd.

Na eerst met elkaar wat gespeeld te hebben..... ,is ze in actie gekomen en is ze mij beginnen te pijpen dit was niet slecht maar ook niet goed,ik dacht bij mij zelf na zo vele kilometers op de teller zou dit beter moeten.
Op de sex was niets aan te merken was zelf zeer goed,eerst begonnen in missionaris en dan overgeschakeld naar doggy waar ik zeer lang kon doorstoten en zo het condoom gevuld...
Wil haar zeker nog eens bezoeken in de toekomst,was een zeer aangename ervaring ....
 
Na eerst een bezoekje gebracht te hebben aan een Afrikaanse dame en erna een paar pintjes te hebben gedronken had ik goesting om nog eens te neuken.

Na een paar toertjes in de Aarschotstraat zonder succes, ben ik terug naar de linnebuurt gegaan en bij deze Italiaanse mature dame binnen beland.
Ze zou 54jaar zijn als ik het goed begrepen heb en ze heeft nog een mooi lichaam voor iemand van haar leeftijd.

Na eerst met elkaar wat gespeeld te hebben..... ,is ze in actie gekomen en is ze mij beginnen te pijpen dit was niet slecht maar ook niet goed,ik dacht bij mij zelf na zo vele kilometers op de teller zou dit beter moeten.
Op de sex was niets aan te merken was zelf zeer goed,eerst begonnen in missionaris en dan overgeschakeld naar doggy waar ik zeer lang kon doorstoten en zo het condoom gevuld...
Wil haar zeker nog eens bezoeken in de toekomst,was een zeer aangename ervaring ....
Lina is een van de knapste vrouwen in de buurt, vind ik persoonlijk. Heel vriendelijk en lief ook. Ik ben zelf 1 keer bij haar geweest, omdat ze meestal niet aanwezig is als ik passeer na het werk want anders was het waarschijnlijk vaker geweest al.
 
Linnebuurt wat veiliger dan Aarschotstr?
Veilig is relatief. Ik vermijd de buurt toch liever als het donker is. Maar dat geldt ook voor de Aarschotstraat ergens wel.
Ik denk dat ze om 8u begint,had ze vorige week rond 10u bezocht....
Rond 8 uur is daar niet veel te zien. Zij en haar buurvrouw (ook wel een redelijk aantrekkelijke dame nog voor haar leeftijd, maar minder dan Lina) zal je na 16:30 niet meer moeten bezoeken. 10 uur lijkt me een goei moment ja.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vanmiddag toch ook nog eens bij Lina geweest.
Blijft een mooie lieve vrouw met een knap figuur. Toen ik haar weer zag zitten met haar brilletje en haar zwarte stay ups, had ik er al direct zin in.
Eens uit de kleren begon ze rustig te spelen met mijn jongeheer en mijn ballen. Intussen kon ik haar lekkere kont strelen en met haar borstjes spelen. Af en toe heeft ze me zacht gepijpt tussendoor.
Dan in 69 gegaan en haar lekker gelikt terwijl ze hem in haar mond had. Toch even moeten vragen te stoppen.
Na een tijd begon ze zelf te schokken en nam ze hem terug goed in de mond en iets nadat zij kwam, schoot ik mijn rubber vol.
Nog even leuk nagepraat tijdens het opfrissen en aankleden.
Zoals ik zei: aangename, lieve aantrekkelijke vrouw.
 
Terug
Bovenaan Onderaan