Recensie Lina, Deventer 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wim Smit

Newbie
6
16/05/24
2
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.nl/thuisontvangst/dames/100-nederlandse-verwennerij.html
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Kort geleden heb ik contact gezocht met Lina.
Aan de telefoon klonk ze vriendelijk en dus besloten om een afspraak te maken. Kon vrij snel bij haar terecht.
Kreeg als eerste een straatnaam door en moest me melden wanneer ik bij haar in de straat was. Daarna verliep alles vlot en soepel.
Had gekozen voor privé ontvangst en dat is me goed bevallen.
Lina is een gezellige slanke dame met mooie, niet al te grote borsten (cup B) en daar houd ik wel van. Ze geeft in haar advertentie aan dat ze 40 is en daar zal het niet veel boven zitten. Ze is de dame van de foto's.
Na het afhandelen van het financiële gedeelte en het aanbieden van een frisdrankje, zijn we op bed beland. Ik kon eventueel vooraf een douche nemen, maar ik had thuis al gedoucht. Ze stelde voor om te beginnen met een erotische massage. In het begin was deze wat aan de zachte kant, maar toen ik aangaf dat het wel wat steviger mocht, werd de druk opgevoerd. Nadat ik mij omgedraaid had, kwam de voorzijde aan de beurt en daar wist ze wel raad mee. Kleine "Smitje" kreeg een regenkapje om en werd lekker stijf gepijpt. Ondertussen kon ik Lina ook lekker verwennen met mijn vingertjes en werd ze steeds geiler. Toen "Smitje" genoeg verwend was, kwam ze eerst op met zitten en daarna hebben we de rollen omgedraaid en hebben we het in missio afgemaakt.
Tot slot nog even een douche genomen en met een smile op mijn gezicht op weg naar huis.
Al met al een tevreden bezoek van een uur. Lina ziet mij dan ook zeker weer terug, wanneer ik weer in de buurt van Deventer ben.

Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Wa contact was positief. Na opgegeven te hebben wat mn wensen waren langsgaan.

Kort samengevat. Geen klik
Geen voor mij super aantrekkelijke dame.
Intiem was erg plichtmatig.
Pijpen was te kort

Jammer dat er geen klik tussen jou en Lina was.
Ik ben er nu een aantal keren geweest en dan merk je -wanner die klik er wel is- dat ze meer op haar gemak is en de service verbeterd.
Ik heb dan ook altijd een aangenaam uurtje met haar.
Je vermeldt dat ze niet rookt, maar dat is wel degelijk het geval.

Haar advertentie is verdwenen, want ze ontvangt alleen nog maar haar vaste klanten.
WS

Terug
Bovenaan Onderaan