- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Frans
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- Professionele massage , Gereserveerd https://link.2dehands.be/m2027426314?utm_source=android_social&utm_content=vip&utm_medium=android_social&utm_campaign=socialbuttons
- Totale kosten (in euro)
- 120
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Lina adverteert op 2dehands. Standaard massage, uurtje voor 80. Sensuele massage, uurtje voor 120. Lina is inmiddels wel 'beetje' ouder dan op haar foto's, maar nog steeds een mooie vrouw. Ondanks het feit dat ik 120 euro wat aan de hoge kant vond, toch gekozen voor de sensuele massage op de massagetafel.
Sommigen zullen het een tantra noemen. Warme olie, rustige en zachte strelingen over je hele lichaam, rustige muziek,... Ik ben fan en werd er aardig opgewonden van.
Pas op. Zoek je meer dan kan je (helaas ) niet bij Lina terecht. Ze zegt het ook vanaf het begin: de massage is sensueel, niet seksueel.
Dus diegenen die houden van zachte, sensuele massages zondermeer zullen volgens mij zeker niet ontgoocheld zijn.
Sommigen zullen het een tantra noemen. Warme olie, rustige en zachte strelingen over je hele lichaam, rustige muziek,... Ik ben fan en werd er aardig opgewonden van.
Pas op. Zoek je meer dan kan je (helaas ) niet bij Lina terecht. Ze zegt het ook vanaf het begin: de massage is sensueel, niet seksueel.
Dus diegenen die houden van zachte, sensuele massages zondermeer zullen volgens mij zeker niet ontgoocheld zijn.