Leipemarco
Wandelaar
- 46
- 29/04/22
- 16
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDit is overduidelijk een andere Lina dan waar ik geweest ben.Niemand dus geweest bij de Lina waar de topic over gaat? (advertentie is weer terug).
IK ga het binnenkort weer proberen...
Gewoon blijven proberen. Jezelf netjes voorstellen in een appje. Als ze actief is zal ze reageren. Bij mij werkte het zo. Lief en lekker dametje, zeker het bezoeken waard.eb deze dame gebeld om een afspraak te maken voor een uurtje. Geen gehoor dan maar een berichtje met de vraag of ik voor morgen een afspraak kan plannen. Dame is vaak online op whatsapp maar totaal geen bericht terug gekregen of ik een afspraak kon maken. Denk dat deze dame alleen een afspraak wil maken als zij zelf in de mood is en geen nieuwe vaste klant wilt maken. Dan betwijfel ik of haar service wel goed is. Dan maar op zoek naar een andere Marokkaanse dame die wel graag afspraak wil maken met de optie een vaste klant aan over te houden.
Adverteert ook op kinky onder een andere naam (als ik de foto's zo zie).Niemand dus geweest bij de Lina waar de topic over gaat? (advertentie is weer terug).
IK ga het binnenkort weer proberen...