Recensie Lin, Baan Thai, Groningen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

red22

Newbie
1
28/05/24
0
1
Intiem
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
85
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
visited Baan Thai today for the first time
upon entering I was greeted with 2 ladies. the one I chose at first didn't speak English so instead I went with Lin.

I chose the normal Thai massage for 1 hour, went to shower first on my own and was then told to go in the room

she was playful, fun and made me feel comfortable as I was a bit nervous
the massage was amazing and she took her time with all the painful areas! some erotic bits as well but I never got the impression that she was very excited about what she was doing

while exiting I saw a beautiful young woman who was not available when I went in, i think I will choose her next time if she's available!
also, didn't mention this in the review but i was asked for extra for prostate massage. i don't know if that is the norm.

Volgens de website gratis maar er wordt door de dames standaard xtra voor gevraagd en als je verwijst naar de site worden ze wat chagerijnig en/of zeggen ze dat de site verouderd is.

enkele weken terug henmb ik linn bezocht voor 1 uur..
Ze is een wat oudere vrouw van rond de 45 50?

Na een redelijke massage Een heerlijke body to body gekregen waarbij het door de olie etc. bijna voelde alsof ik in haar zat.. ik mocht overal aankomen tot zover en uiteindwlijk heerlijk klaargekomen..
Meer is mogelijk, maar dit heb ik niet gedaan. *voor ik commentaar krijg, hier hebben ze gewoon een vergunning voor

enkele weken terug henmb ik linn bezocht voor 1 uur..
Ze is een wat oudere vrouw van rond de 45 50?

Na een redelijke massage Een heerlijke body to body gekregen waarbij het door de olie etc. bijna voelde alsof ik in haar zat.. ik mocht overal aankomen tot zover en uiteindwlijk heerlijk klaargekomen..
Meer is mogelijk, maar dit heb ik niet gedaan. *voor ik commentaar krijg, hier hebben ze gewoon een vergunning voor
Hoeveel was je daarvoor kwijt als ik vragen mag Marko222?

Terug
Bovenaan Onderaan