Recensie Lin, Antwerpen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Een' geile brok ' die haar zogenaamde geilheid hoger of lager kan draaien naarmate de Euro's rinkelen. Is dat echte geilheid ? Waarschijnlijk gedeeltelijk. Ik heb de indruk dat ze een heel ' gestructureerde ' vrouw is : redelijk rigide regels om haar ' beestje ' en vooral haar gevoelens onder controle te houden.
Ze heeft denk ik drie gouden regels:
1. geld
2. geld
3. meer geld
Blijkbaar is het risico voor haar minimaal of te compenseren met geld. Als ik lees hoe vaak ze het doet zonder dan geeft dat te denken....

1. geld
2. geld
3. meer geld
Blijkbaar is het risico voor haar minimaal of te compenseren met geld. Als ik lees hoe vaak ze het doet zonder dan geeft dat te denken....
Ken jij een dame van plezier waar haar eerste vereiste niet het geld is , die commentaar van andere zijn soms een beetje er over vind ik , voor wat gaat u werken voor geld geld geld 💰

1. geld
2. geld
3. meer geld
Dacht dat dat de basis was van het hele idee.
De DVP doet het voor het geld en de klant betaald voor zijn plezier.
Dat is trouwens zo een beetje met alles zo de poetsvrouw komt ook niet voor haar plezier jouw vuil opruimen.
Etc..

Terug
Bovenaan Onderaan