Voormalig lid 25006
Stamgast
Account aangemaakt op de dag van je bericht.Leuke dingen
Klinkt eerder als een BS-recensie van de dame.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenAccount aangemaakt op de dag van je bericht.Leuke dingen
Er is altijd een eerste bericht toch?Account aangemaakt op de dag van je bericht.
Klinkt eerder als een BS-recensie van de dame.
Dit lijkt mij maar een halve zin, of?Ik ben verslaafd ondanks dat ze niet meer te...
Wat kan je dan nog meer vragen, anaal?Lange tijd geleden haar een bezoekje gebracht. Als je wat extra euro's op de tafel legt dan kan er inderdaad veel meer. Maar zo zat ik snel over de 450€..
maar het was de moeite waard. Maar voor dat geld zijn er toch ook wel andere dames op de markt.
Anaal kussen prostaat als je betaald kan veel ...Wat kan je dan nog meer vragen, anaal?
Deze dame ontvangt op afspraak en jij zegt dat ze er zo zonder afspraak op haar privé adresje staan , dan zijn het vaste klanten want ze neemt bijna geen nieuwe klanten meer aan ,Lin doet ook goede massage zonder al de rest !Vandaag ons pareltje weer gezien. Ze vertelde me dat er onverlaten zijn, die gewoon aan haar deur komen, zonder afspraak. Ze ontvangt op een priveadres, dus als je naar haar toe wil gaan, maak dan een afspraak! Wil je spontaan een massage, ga dan naar een salon.
Hoe verschrikkelijk!Zij vermoedt dat haar adres is doorgegeven door klanten, want ze herkende de betreffende mannen niet.
Waarschijnlijk omdat champagne duurder is dan cava. Alhoewel het ook op elkaar trekt. Zo zal het ook wel zijn met Thaise dames. Daarbij vind ik ook dat je nooit moet veralgemenen.Allemaal goed en wel, voor corona ben ik meermaals bij haar geweest en steeds meer dan tevreden.
Maar
Ik begrijp nog steeds niet waarom zij 50% duurder is dan andere Thaise dames.
Als je niet weet waarom dan ben je nog nooit geweest bij andere geweest denk ik ?Allemaal goed en wel, voor corona ben ik meermaals bij haar geweest en steeds meer dan tevreden.
Maar
Na 20 jaren toch al wel wat gezienAls je niet weet waarom dan ben je nog nooit geweest bij andere geweest denk ik ?
Allemaal goed en wel, voor corona ben ik meermaals bij haar geweest en steeds meer dan tevreden.
Maar
Precies de reden waarom ik ook niet meer ga. Ze is zo goed in wat ze doet dat ik dat aspect bij haar mis. We konden zeer goed overweg met elkaar : praten over ons leven , lachen met enkele terugkerende inside jokes en de sex was elke keer beter. Maar... ik miste het kussen. Temeer omdat ze zelf spontaan een paar keer mijn lippen kuste. En hoewel de rest van het fysieke steeds intenser werd ( ze werd kletsnat , maakte zelf aanstalten om te nzc ) vermijdde ze meer en meer om met haar lippen in de buurt van de mijne te komen. Waarschijnlijk omdat ze bang was dat het te persoonlijk werd. Temeer omdat ik single ben.Spijtig dat ze niet meer tz doet zoals jaren geleden... anders zag ze me nog veel meer. De B2B massage en de sex echter is nog steeds buiten categorie.
Dus als jullie iemand weten die in de buurt komt en ook nog tz aanbiedt, hoor ik het graag.
Blijkbaar heeft het te maken dat ze nog steeds zeer argwaan is in verband met Corona, trouwens het is terug volop in onloopPrecies de reden waarom ik ook niet meer ga. Ze is zo goed in wat ze doet dat ik dat aspect bij haar mis. We konden zeer goed overweg met elkaar : praten over ons leven , lachen met enkele terugkerende inside jokes en de sex was elke keer beter. Maar... ik miste het kussen. Temeer omdat ze zelf spontaan een paar keer mijn lippen kuste. En hoewel de rest van het fysieke steeds intenser werd ( ze werd kletsnat , maakte zelf aanstalten om te nzc ) vermijdde ze meer en meer om met haar lippen in de buurt van de mijne te komen. Waarschijnlijk omdat ze bang was dat het te persoonlijk werd. Temeer omdat ik single ben.
Bedankt voor de reactie. Corona zou een factor kunnen zijn. Hoewel , gewoon in dezelde ruimte zijn is al genoeg om besmet te raken. Kussen of niet kussen zal dan ook niks meer uitmaken.Blijkbaar heeft het te maken dat ze nog steeds zeer argwaan is in verband met Corona, trouwens het is terug volop in onloop
Dit is Lin haar beslissing en die moeten wij appreciërenBedankt voor de reactie. Corona zou een factor kunnen zijn. Hoewel , gewoon in dezelde ruimte zijn is al genoeg om besmet te raken. Kussen of niet kussen zal dan ook niks meer uitmaken.
Inderdaad zeer herkenbaar. Steeds gezellig en grappend en al jaren nzc .Precies de reden waarom ik ook niet meer ga. Ze is zo goed in wat ze doet dat ik dat aspect bij haar mis. We konden zeer goed overweg met elkaar : praten over ons leven , lachen met enkele terugkerende inside jokes en de sex was elke keer beter. Maar... ik miste het kussen. Temeer omdat ze zelf spontaan een paar keer mijn lippen kuste. En hoewel de rest van het fysieke steeds intenser werd ( ze werd kletsnat , maakte zelf aanstalten om te nzc ) vermijdde ze meer en meer om met haar lippen in de buurt van de mijne te komen. Waarschijnlijk omdat ze bang was dat het te persoonlijk werd. Temeer omdat ik single ben.
Bij Jantaraboon was er ook Daw, een heerlijke dvp. Iemand die weet of zij nog in ons land ontvangt?Inderdaad zeer herkenbaar. Steeds gezellig en grappend en al jaren nzc .
Ze heeft geen zin in een relatie momenteel vertelde ze na een paar mindere ervaringen. Jaren geleden bij Jantaraboon na verschillende bezoekjes opeens al tongzoenend de beste vrijpartij (zc plots) die ik ooit meemaakte. Dat zal nooit meer terugkomen spijtig genoeg. Maar wel een memorabel moment