Limiet aantal recensies van een gebruiker over één dvp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

B200

Stamgast
645
21/09/21
1.056
51
Naar aanleiding van onderstaande post vroeg ik me af of er ergens een limiet is van het aantal recensies die een gebruiker kan posten binnen het recensie topic van een dvp binnen een bepaalde tijd.

In het voorbeeld heeft de gebruiker 6 recensies gepost binnen de 8 maanden met ook nog eens dezelfde waardering namelijk de maximum score. Dit draagt niks bij mijns inziens, integendeel.

Er is geen limiet, of het nog wat toevoegt is een andere discussie.

Maar ik heb het topic snel doorgelezen en opgeschoond.
Een review met 1 zin is een natuurlijk onzin.

In de regels staat:

Een recensie dient ten minste een informatieve beschrijving van het bezoek te bevatten

Meerdere recensies bij een dame schrijven is toegestaan (met mate)

ALs er alleen staat dat ze een leuk koppie heeft of dat ze lekkere borsten heeft is dat in mijn ogen geen zinvolle review.

Vind dit weer een belachelijke posting die start, wat maakt het jullie uit dat er door dezelfde persoon over zijn vaste Dame schrijft, ik heb er ook 12 over soraya so what?
Geen meerwaarde, misschien voor de ene niet maar de andere wel.

Vind dit weer een belachelijke posting die start, wat maakt het jullie uit dat er door dezelfde persoon over zijn vaste Dame schrijft, ik heb er ook 12 over soraya so what?
Geen meerwaarde, misschien voor de ene niet maar de andere wel.
Schrijf er wat mij betreft zo veel over als je zelf wilt hoor. Maar twaalf recensie over dezelfde vrouw posten, dat vind ik dan weer belachelijk.

Zag er één met zes dus stelde ik hier de vraag of er ergens op de één of andere manier een grens voor bestond. Die is er blijkbaar halvelings door de toevoeging 'met mate' in de regels.

Dat dit een vertekend beeld kan geven lijkt me ook geen loos argument tegen. Vind ik dit nu zoiets belangrijk, nee helemaal niet. Gewoon een vraag en bedenking.

Ik denk dat iedereen hier vrijheid van schrijven heeft, en is dat over dezelfde Dame op gespreide tijdstippen, wel dan heb je het maar te negeren.
Vind het gewoon gemoei waar een paar enkelingen last blijken te hebben.

Met mate is zeker voor meerdere interpretaties vatbaar en dat is goed en ook is het helemaal prima als men meerdere recensies heeft van een dame (heb zelf ook van 2 dames een dubbele recensie).

Waar het kantelpunt zit is het toevoegen of niet.
X keer schat je was geweldig dat voegt niks toe. Dat weten we na 3x wel

Maar bijvoorbeeld R1: date was redelijk zus en zo gedaan voor x prijs en y tijd
R2 Deze dame inmiddels vaker bezocht en nu was dat date voor mij beter want zus en zo voegt wel iets toe omdat het kan laten zien dat de dame wellicht andere prijzen heeft of meerdere diensten of weet ik het.

En daarnaast komt het imo nogal creepy over als je extreem vaak schrijft over een dame, helemaal fijn dat je haar geweldig vind maar dat hoef je ons niet in te wrijven, sterker nog je zou jezelf eens moeten afvragen of je betreffende dame een plezier mee doet.

Denk niet dat mensen hier moeten gaan bepalen hoeveel iemand mag schrijven.'als het niks toevoegt volgens je, houd er dan geen rekening mee. Al die "ik vind dat" is vermoeiend en voegt ook niet steeds wat toe...

Het is al goed hoor. Ik had een vraag en heb intussen een antwoord.

Schrijf maar zoveel je wil over wie je wil.

Als ik 'volgens mij' of 'ik vind' schrijf is dat een soort van beleefdheid die aangeeft dat het een mening betreft en besef dat het daarom niet de absolute waarheid is.

Meerdere recensies is een vorm van score manipulatie, dat vind ik niet dat is zo. Lig ik daar wakker van, gelukkig niet. Het zijn maar reviews van dvp's.

Na meer dan twee recensies met dezelfde beoordeling zegt het allicht meer over de schrijver dan over de de dame. Negeren en klaar.

als je een dame lang niet hebt gezien en het was weer goed dan kan ik me voorstellen dat je dat schrijft, vaak zie ik nog wel eens de vraag voorbijkomen of iemand nog recent ervaring heeft. Anders voegt het inderdaad weinig toe en is de gemiddelde cijfer scheef. Al is het natuurlijk maar de vraag hoe betrouwbaar een steekproef met N < 100 uberhaupt is.

blijven steken (met je lul dan) en proeven denk ik dan maar

Terug
Bovenaan Onderaan