Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk kan dit bevestigen, er zitten soms parels tussen, maar de meeste zijn idd van het moment je ze geld hebben is het rap buiten werkenEen ramp……
Mooie foto's
Veel beloven tot de centen er zijn
Dan kin kloppen
Allez mijn ervaring met die uit Zuid Amerika
De beste die ik ooit gehad had was een TsjechischeEn ik zou net het tegenovergestelde beweren. Ook goede ervaringen met Oostblok dames, maar veel betere met Latina's. Zelfs van voor de tijd dat ik Spaans sprak.
Het zal misschien ook wat met je eigen attitude te maken hebben of je die initiële klik een beetje kan maken of niet?
Uiteindelijk kan het bij beide erop of eronder zijn.
Hoe is de sfeer er als je geen dame vindt? Kan je gewoon terug naar buiten?Gewoon binnenwandelen
De tandarts in spe met haar prachtige natuurlijke boezem?De beste die ik ooit gehad had was een Tsjechische
Kan ook: erop en eronder.En ik zou net het tegenovergestelde beweren. Ook goede ervaringen met Oostblok dames, maar veel betere met Latina's. Zelfs van voor de tijd dat ik Spaans sprak.
Het zal misschien ook wat met je eigen attitude te maken hebben of je die initiële klik een beetje kan maken of niet?
Uiteindelijk kan het bij beide erop of eronder zijn.
Lisa? Die was inderdaad wel goed, al heb ik dat tandarts verhaal nooit echt geloofd.De tandarts in spe met haar prachtige natuurlijke boezem?
Geen ervaring mee. Foto's zien er aardig uit meestal van dames.Hoe is de sfeer er als je geen dame vindt? Kan je gewoon terug naar buiten?
Nee was een die ni online adverteerder, is ondertss al 5 jaar terug in TsjechiëLisa? Die was inderdaad wel goed, al heb ik dat tandarts verhaal nooit echt geloofd.
Vanessa ? Was echt een toppertje en zo een lief meisje . Dat was GFE ten top !Nee was een die ni online adverteerder, is ondertss al 5 jaar terug in Tsjechië
Nee, dan houden ze je in zo'n oranje jumpsuit vast.Hoe is de sfeer er als je geen dame vindt? Kan je gewoon terug naar buiten?