Algemeen Limburg algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vandaag een bezoekje gebracht aan Monica.

Al tijd gevonden? 😅 Ben zeer benieuwd naar jouw ervaring, @jehjaohe !

Al tijd gevonden? 😅 Ben zeer benieuwd naar jouw ervaring, @jehjaohe !

Iemand al eens met Helen afgesproken? Een aantal fotos doen me denken aan Selena die vroeger in dezelfde regio ontving.

https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/helen-new-8.html

60 à 70% doet zonder condoom hoor, ook Belgische vrouwen. Zal wel vorm van klantenbinding zijn en met de moderne hiv remmers hebben de dames geen angst meer zo te zien… ik zeg geen neen tegen zc maar als man is t toch een stuk veiliger dan als vrouw…
60 a 70? Dat is veel, die moet ik nog tegenkomen dan 🙈

Femke is terug, maar vraagt nu €250 /u voor een mediocre date... Is ze helemaal op haar hoofd gevallen?

Is dit dezelfde die vroeger in dat massage salon In Hasselt werkte? Dat massagesalon bestaat ondertss niet meer, naam ontsnapt me, ze vroeg daar toen 150 voor een uur

Herkent iemand de tekst oid? Ik word geprikkeld om haar een bezoekje te brengen want ze ziet er waanzinnig uit, maar iets in die tekst komt me bekend voor en laat een rood lampje branden 😅
Het nr. googlen geeft een aantal oudere advertenties met andere dames en gelijkaardige teksten, een reverse image search van de foto's levert enkel redlights op. Ik heb ze gestuurd, antwoord zeer kortaf en gaf me een adres door in Hasselt dat ik nog niet eerder gezien heb.

Ik was in de buurt gisteren dus ben ik er even gepasseerd. Het was wat je er van kon verwachten. Dame van ~35 jaar met roodgeverfd haar, als je 15 pinten drinkt kan je jezelf misschien overtuigen dat ze de dame van de foto's is.

Ik heb ze maar even gezien voor ik me omdraaide, maar ik denk dat dit de dame was die effectief open deed: https://www.redlights.be/profiel/mari-reis-2/

Kent iemand deze?
Ziet er mij wel iets uit! ... Geeft goesting! ... Merci voor de info!

Terug
Bovenaan Onderaan