Algemeen Limburg algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iemand al ervaring met deze ?
Been to her before in November when she was in Maasmechelen. Fake sensitive boobs, so boob play was not an option, and I hate fakes anyway. She looked nice was pretty. Didn't speak good English at all. My dick was also too big for her and she ended up finishing me with hand job. Wasn't a fun experience.
Been with her sister thou was a way better experience. Her sister treated me like a king with nice bj and fun action in the bed, she even gave me a can of Coca-Cola 😅

Easy met een vaccuumpomp ( zelfde pricipe als een penispomp), ze doet dit graag om dat haar clit dan supergevoelig wordt zodat ze bij het minste gelijk een fontein begint te squirten

Iemand al bij Lana geweest ?
Als ik zo zie… pretty face… mooie billen… goed figuur..: maybe too good to be true ?
Goed figuur/mooie billen?
Smaken verschillen, dat is wel duidelijk. 😉

Ze verzinnen toch steeds wat nieuws.
Zoekend op RL swingers koppel zoekt man kom je dit tegen. Even Google translate toegepast.

Lingerie

Geplaatst door Mario (30) - maandag 19 september - 10:52

Hallo single man, ik fantaseer over het delen van mijn metgezel dus ik ben op zoek naar een bi of hetero man die voor me wil masturberen op de sexy videofoto's mijn vrouw en vooral op haar ondergoed
ik krijg vandaag alleen Luik vandaag alleen overdag ik kan haar ondergoed dragen ik specificeer mevrouw zal niet aanwezig zijn.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan