Algemeen Limburg algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iemand toevallig ervaring met deze dame? Heb haar al enkele keren zien passeren op RL, maar om de een of andere reden blijf ik twijfelen...

Op het recent opgedoekte forum waren de commentaren toch overwegend positief, voor zover ik me kan herinneren

Iemand hier al geweest?
Ik bezocht haar enige tijd geleden in Mol. Er is precies wel meer uitwisseling tussen beide locaties.

Fijn meisje, correcte foto's. Zeker een leuke tijd gehad toen.

Iemand ervaring met deze dame? Haar profiel staat al sinds jaar en dag op RL, maar toch kan ik er hier nergens een review over vinden...

Iemand ervaring met deze dame? Haar profiel staat al sinds jaar en dag op RL, maar toch kan ik er hier nergens een review over vinden...

Yep, ervaring mee.
Eerste 2 keer werkte ze nog bij HOP, daarna is ze "voor zichzelf" begonnen.
Nog keer of 2 thuis gehad, leuke meid, goede seks.
Helaas wel pmc, anders zou ik haar vaker vragen. ?

Iemand al bij de volgende personen geweest?

Heb Eliza eens aan de deur gehad daar bij Mirage en zag er niet zo sociaal uit. Heel onbeleefd...

Iemand al bij de volgende personen geweest?

Heb Eliza eens aan de deur gehad daar bij Mirage en zag er niet zo sociaal uit. Heel onbeleefd...

Eliza bezocht ik lange tijd geleden. Ze is wel wat forser gebouwd als op de foto's en absoluut niet Iers. Service was gemiddeld, niet extreem slecht of goed allesinds. Allesinds geen tweede keer bezocht.

Lia ben ik ook benieuwd naar, ik ga dit weekend eens testen normaal.

https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/blonde-meid-c-2.html
Dit lijkt me duidelijk Caro die terug is, maar echter wel met een aantal coronakilootjes extra!
Is er recent nog iemand geweest? Wil me nog wel eens laten leegzuigen door haar want dat kon ze echt wel maar twijfel nu toch een beetje wanneer ik dit zie....
Is inderdaad Caro. Ik ben vorige maand nog eens langs geweest. Idd wat kilootjes bij, jammer genoeg niet in de borstjes😜. Beetje geschrokken.
Ze geeft zich nog volledig! Verbaast was ik toen ze me vroeg of ze me mocht rimmen en ik mijn lading op haar gezicht wou spuiten. Met de bek ver open natuurlijk gedaan. Was een superervaring

Deze is fake, toch?
Deze is zo echt als maar kan zijn. Draait al een decennium mee met, door de jaren heen de nodige euhmm, verbeteringen.
Draadjes over haar op dit forum:

24/7 beschikbaar, geen prijslijst, modelachtige foto's. Dan leert de ervaring mij dat het vaak fake is. Maar in dit geval niet dus.

Bedankt! De naam Barbie doet nu wel een belletje rinkelen, maar ik had ze niet herkend, dacht ook dat ze al bijna over de 40 was. Dame heeft ook nog in Leuven ontvangen, kan dat? En die "verbeteringen", betreft het dan enkel de lippen en borsten, of is heel het gezicht verbouwd?
Graag gedaan, daarvoor zitten we tenslotte op dit forum (y)

Ze ging voorheen ook door het leven als o.a. Channy, Bunny, Aleksa, ... Heeft nog een ander profiel op Redlights als Xandra. In het begin van mijn wandelcarriere zat ze in Hasselt, later in het Gentse, Brugge denk ik en Leuven heeft volgens mij ook de revue gepasseerd. Ik denk dat ze zowat overal is geweest in Vlaanderen.

Ik herinner me nog van de oude foto's en haar lange thread op Hookers dat zij heel wat heeft laten doen zoals fillers, borstvergroting(en), tandheelkundig werk dat blijkbaar echt nodig was, ...
Maar hier komt het: ik heb ze zelf nog nooit bezocht! Hoewel ik al jaren denk "daar moet ik eens naartoe!" komt het er nooit van.
Misschien dat dat mijn voornemen wordt voor het nieuwe jaar 😁

EDIT: draadje gevonden op Venery.

@veli Ze staat bij mij ook al op de radar sinds ik begon met wandelen in 2016. Kwam er nooit van om haar te bezoeken omdat er altijd wel een leuke date dichter bij huis voor sprong. En door de naamsveranderingen ben ik haar uiteindelijk ook uit het oog verloren.

Nu ik ze teruggevonden heb ga ik toch echt eens afspreken, want dergelijke barbiepoppen zijn eigenlijk nog niet zo makkelijk te vinden.

Iemand hier al geweest?

Laatst bewerkt:
Iemand al ervaring met Demi?

Ik heb dat profiel eerder bekeken, er stonden vroeger meer foto`s op dan nu. Ben er nooit geweest maar heb ze van m`n lijstje geschrapt. Waarschijnlijk dus een recensie gelezen die me niet kon bekoren. Er zal dus wel ergens een recensie te vinden zijn, mogelijks eventueel met andere naam.

Iemand enige ervaring met een van deze 3?

Terug
Bovenaan Onderaan