Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenMisschien moet ik ook maar eens gaan kijken voor thuisontvangst in duitsland. ik ben maar 2x in aken geweest en dat is op de antoniusstrasse maar ik vond dat niks.Aanbod is uiterst mager en flink aan de prijs. Thuisontvangst vlakbij in Aken is wel veel te vinden, maar valt best tegen en minstens even flink aan de prijs.
Belgisch Limburg heeft veel mooie dames, maar wel import mat prijzen van €150 per uur. Zelf durf ik het rondtrekkende circus nooit zo snel aan.Ik zit de laatste tijd ook veel in Belgie
In Het verleden bij Yvonne in Kerkrade geweest en bij HOP in Konrooi. Op zich heel laagdrempelig. Wil binnenkort ook eens naar prive68 en Dreamgirls is Hasselt.Ik ga dat wel eens proberen bij privé huizen het enigste probleem voor mij is de eerste stap te nemen
Is ze gevluchtIk heb al een tijdje niks meer gehoord van lisanne.
Dat is een hele goede vraagIs ze gevlucht
Als ik goed gepijpt wil worden in Limburg dan ga ik altijd naar Gloria die bij prive 68 werktWil misschien morgenavond prive68 aandoen, is het enige huis dat open is na 22 uur. Totaltouch enzo sluit om 22 en in vewacht pas te landen om 22 ..
Iemand tips voor een dame ? ik houd van pzc en klaarkomen in mond als finish.
Andere tips ook welkom uiteraard, maar een voor mij nieuwe (en zonder div reviews) dvp thuis ontvangst te testen liever niet op dat tijdstip .. Heb je een betrouwbare tip , shoot.
melkje
zal die op jet lijstje moeten zetten… Maar helaas sluiten die om 22 uur volgens hun site…Als ik goed gepijpt wil worden in Limburg dan ga ik altijd naar Gloria die bij prive 68 werkt
Doet ook cim
Dat is ex YingYang Hongaarse Gloria?Als ik goed gepijpt wil worden in Limburg dan ga ik altijd naar Gloria die bij prive 68 werkt
Op Hookers heb ik wel eens gelezen dat ze ook bij YingYang heeft gewerktDat is ex YingYang Hongaarse Gloria?
Ze is duidelijk Hongaarse; Natalia, destijds ook bij YY en een tijdje bij P69 werkzaam, komt van Oekraïne (waren er zo maar meer ...).Maar het is mij nog steeds niet duidelijk of ze Hongaarse of Oekraïense is
Ben wel benieuwd naar jouw ervaring en vooral het aanbod dames. Ben zelf een jaar of 4 geleden eens bij Sammy geweest. Was voor mij niet voor herhaling vatbaar. Emily ziet er wel veel belovend uit...Ik had nog gepoogd mijn post te bewerken maar dat was niet gelukt blijkbaar.. Mijn bedoeling was om prive 11 aan te doen, daar die tot 23 open zijn… sorry voor de verwarring..
Prive no 11 ben ik lang geleden een keer geweest.Ik had nog gepoogd mijn post te bewerken maar dat was niet gelukt blijkbaar.. Mijn bedoeling was om prive 11 aan te doen, daar die tot 23 open zijn… sorry voor de verwarring..