Algemeen Limburg algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Door de a73 kom ik niet veel meer langs en binnenwippen... Tsja als je zo dichtbij woont dat je op de fiets komt.. En wel eens vlakbij het huis bekenden ziet op die drukke weg..... Ik kom er dus niet veel, maar dat ligt niet aan jullie. Altijd vriendelijke gastvrije ontvangst, ondernemen actie als je een andere gast dreigt te treffen en geen klachten over de dames.
Nu kwam ik vandaag toevallig langs en schrok me te pletter met die gigantische megaloods. Is dat zandpaadje naar jullie, komend vanuit Roermond, net achter jullie, nog steeds toegankelijk ?
Ja hoor, dat discrete paadje is er nog steeds.

De laatste tijd zie ik nog alleen maar 100 euro vluggertje 150 30 minuten 200 tot 250 per uur voor prive ontvangst e.d. waanzinnig is dat .Dan hoeft je niet meer naar te gaan of ze het met plezier doen dan krijg je inderdaad niet veel voor je geld

Mij is opgevallen dat de prijzen zo gestegen zijn na de komst van de Zuid Amerikaanse vrouwen en daar zitten vaak louche figuren achter.
De Europese dames en clubs zijn toen allemaal (gedeeltelijk) met de prijzen meegegaan. Ik persoonlijk vind ook de prijzen veel te hoog. Gelukkig woon ik aan de grens met Duitsland en vind hier nog normale prijzen in clubs en sommige privé-adressen.

Ik kom zelden in deze regio, maar de komende tijd vaak.
Wat is jullie top 3 qua prive huis en of prive ontvangst in regio zuid limburg ?
Qua privehuis heb ik alleen ervaring met Fazenda in Linne/Maasbracht
Mocht "ramen" meer je ding zijn paar 100 meter verderop zit De Limburgse wallen.
Is een gebouw met bar en overdekt verschillende ramen.

Aan diezelfde weg zitten ook Postillion en Sanne prive.
Zoals gezegd met die laatste 2 geen ervaring.
Een club die je het beste kan mijden tenzij je houd van een gokje (zie ook het topic hier over die club) is Madam Chanet/Jeanette in Kerkrade

Over die club is veel geschreven, maar is er nu daadwerkelijk iemand geweest die daar een dame heeft bezocht of heeft kunnen bezoeken?
De advertenties van de dames die er verondersteld worden te werken duiken nog steeds op.

Over die club is veel geschreven, maar is er nu daadwerkelijk iemand geweest die daar een dame heeft bezocht of heeft kunnen bezoeken?
De advertenties van de dames die er verondersteld worden te werken duiken nog steeds op.
Vandaar ook dat ik het een gokje noem.
Geloof dat dr ergens diep op gr wel een valide recensie staat van een bezoeker. Was meteen ook de laatste.
Toen ik dr was maanden geleden nadat ze een GB hadden georganiseerd was de deur nog dichter dan een Vestaalse maagd.
En het is niet echt discreet qua ingang.
Van 3 kanten rijden autos voorbij en ertegenover zit een snackbar met terras
Edit
Betreffende recensie gevonden:
😅

Vandaar ook dat ik het een gokje noem.
Geloof dat dr ergens diep op gr wel een valide recensie staat van een bezoeker. Was meteen ook de laatste.
Toen ik dr was maanden geleden nadat ze een GB hadden georganiseerd was de deur nog dichter dan een Vestaalse maagd.
En het is niet echt discreet qua ingang.
Van 3 kanten rijden autos voorbij en ertegenover zit een snackbar met terras
Edit
Betreffende recensie gevonden:
😅
Ze zitten op een hoek bij een kruispunt. Maar als je niet uit de buurt komt. Dan is dat toch geen probleem. Maarja dan zijn er nog mannen. Die zich schamen hierdoor

Gewoon bellen en na specifiek dame vragen, waren vroeger heel vaak gesloten maar het is dan wel zo dat je dan ook niemand aan de telefoon krijgt.
Ik ben er 1 keer geweest maar dat is meerf als 1 jaar geleden toen waren ze ook bijna nooit bereikbaar en denk dus ook niet vaak open. Maar nadat ik zag een ad ad van ze met een dame die me wel heel erg aansprak toch nog maar eens gebeld en kreeg ze te pakken en dame was er ook. Heel leuk date gehad maar dame was week erna al gestopt.
Ik zou er niet zonder te bellen naar toegaan , maar als je ze te pakken krijgt en de dame werkt dan waarom niet, ik vind zelf het prijsniveau wat aan de hoge kant want ze vragen best wel voor veel dingen extras waardoor ik er niet snel zal heen gaan.

Gewoon bellen en na specifiek dame vragen, waren vroeger heel vaak gesloten maar het is dan wel zo dat je dan ook niemand aan de telefoon krijgt.

Ik zou er niet zonder te bellen naar toegaan , maar als je ze te pakken krijgt en de dame werkt dan waarom niet,
Voor een club mag dat wel heel bijzonder heten. We hebben op dit forum genoeg ervaringen met dames van de thuisontvangst die nogal wispelturig van aard zijn, maar een club die niet eens vaste openingstijden hanteert mag je toch uitzonderlijk noemen.

Terug
Bovenaan Onderaan