Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHallo lieve mannen.hou de site gewoon in de gaten er zijn altijd wel een paar dames aanwezig natuurlijk niet iedereen ook de dames hebben vakantie gr x het team van yvonneIemand nog eens bij Yonne geweest. Zie laatste tijd maar 1 of 2 dames staan op Kinky.
Privéhuis Yvonne is een gezellig privéhuis in Kerkrade
Gezellig en reeds over de dertig jaar bestaand privéhuis met mooie sexy dames. Privéhuis Yvonne staat in Kerkrade en vervult jouw geile stoute dromen.www.kinky.nl
Op kinky.nlPersoonlijk zie ik liever lijst van dames op een site voordat ik ga. Hou niet van line up
Ja, ik ook. Maar vaak is het toch minder dan erop staat. Altijd wel dames die er toch niet blijken te zijn, bezet zijn, etc.Persoonlijk zie ik liever lijst van dames op een site voordat ik ga. Hou niet van line up
C'est la Vie doet dat. Sanne Privé ook. Fazenda kun je ook wel vinden wie er die dag zitten. Postillion volgens mij niet en de Wallen volgens mij ook niet.Zou idd prima zijn als meer privehuizen dagelijks even hun bezetting updaten op hun site of kinky.nl.
Toen ik er vandaag langs kwam was het volgens mij gewoon openGoeie vraag. Hoop dat ze na deze week weer open gaan. Volgens mij is Yvonne ook dicht.
Weet iemand of prive 68 open is?
Ik kan ze niet meer vinden op kinky
Boven is er ook een doucheruimte buiten de kamer(s).Kamers beneden hebben wel een douche, gewoon vragen.
Wij zijn gewoon open xGoeie vraag. Hoop dat ze na deze week weer open gaan. Volgens mij is Yvonne ook dicht.