Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenMaar dan wel voor veel heren het laatste bezoekje de club staat nou niet bepaald bekend om zijn fotomodellen maar eerder de prijs voor dat geld gaan veel heren elders.Ze moeten iets.
Van die 60 euro moeten de fiscus, de dame en het huis eten. Kosten levensonderhoud dames zijn gestegen en de kosten van een huis vast ook wel. Het zal niet de laatste prijsstijging zijn.
Of een stuk verder rijden en bijvoorbeeld in Kinrooi voor hetzelfde geld wel echte spetters nemen.Idd die gaan paar kilometer nu de grens over voor zelfde geld.
Ah jij bedoeld HOP. Maar dat is tegenwoordig ook goed kijken.Of een stuk verder rijden en bijvoorbeeld in Kinrooi voor hetzelfde geld wel echte spetters nemen.
Momenteel geen spetters aanwezig helaas, van de, voor mij dus, mooie dames is de service matig.Of een stuk verder rijden en bijvoorbeeld in Kinrooi voor hetzelfde geld wel echte spetters nemen.
Misschien is dat ook wel hun insteek mooiere dames proberen te werven maar goed dan wens ik ze alsnog succes.
Bij HoP is het ook maar net welke wind er waait.Of een stuk verder rijden en bijvoorbeeld in Kinrooi voor hetzelfde geld wel echte spetters nemen.
Misschien is dat ook wel hun insteek mooiere dames proberen te werven maar goed dan wens ik ze alsnog succes.
Emma wel nog aanwezig ?Behalve Emma niks naar mijn smaak helaas.
Vroeger was alles beter...., Katja, Chianti etc.
Yep, ze is er donderdag en zaterdag.Emma wel nog aanwezig ?
Bijzonder leuke, mysterieuze maar oh zo geile meid.Yep, ze is er donderdag en zaterdag.
2 weken geleden voor het laatst, gaf toen ook aan dichterbij huis te gaan ontvangen.Staat nog hoog op m'n wensenlijst. Maar heb het idee dat ze er niet meer is? Iemand pas nog gaat gezien daar?
Beter vraag stellen daar. Je zit nu in Limburg te vragenMaar hoop eigenlijk een goede te vinden bij het Landhuisje
Ik ben nieuw in de wandelaarswereld.
Nu wil ik voor het eerst een DVP gaan bezoeken... Dit geeft natuurlijk iets van spanning en heb geen kennis van hoe het precies zal verlopen.
De vraag is nu waar ik het beste heen kan gaan de eerste keer;
-Privehuis: dacht aan het Landhuisje of evt Sanne privé
-Ramen: dacht Limburgse wallen of Baekelandplein
-Prive Ontvangst via SJ of Kinky
Welke optie zouden jullie aanbevelen of hebben jullie nog een andere tip?
Ik ben benieuwd of er ervaringen zijn met chapeauxxx in Geleen?
Ik zou er op korte termijn eens heen willen, maar ik kan er vrijwel niks over vinden op een paar google reviews na.