Ga binnenkort eens op avontuur en hou jullie op de hoogte.
Morgen bellen voor afspraak
Eén week en een 10 tal onbeantwoorde telefoontjes verder heb ik uiteindelijk een date kunnen boeken voor afgelopen dinsdag om 14:00 u.
Ze deed het eerst voorkomen alsof ze alleen na werkuren kon ontvangen maar toen ik zei dat ik enkel overdag kon vertelde ze dat ze zich dan door haar partner eerder naar het werk zou laten voeren zodat ze eerder kon stoppen om op tijd te kunnen zijn voor een afspraak om 14:00.
Ik vertrouwde het niet helemaal en op maandag namiddag stuur ik nog een sms met de vraag of alles ok was voor dinsdag.
Antwoord: "tot morgen lieverd". (vond ik ook al een beetje raar om een nieuwe klant "lieverd" te noemen, maar goed)
Bij aankomst wou ik bellen om het huisnummer te weten en zag dat ze ca. 2 u daarvoor een bericht had gestuurd met de mededeling "ik merk nu al dat mijn dag aan het uitlopen is. Zou 18:00 ook lukken of nog later ?". Ik lees geen berichten tijdens meetings of in de auto vandaar mijn totale verrassing.
Heb haar toen gebeld en kreeg haar aan de lijn waarop ze vroeg of ik boos was en ze zou kijken voor een nieuwe afspraak. Heb een aantal data voorgesteld zonder antwoord. Inmiddels terug al een 5 tal keer gebeld maar ze neemt niet op. Wat een verrassing...haha
Pas naderhand heb ik gezien dat haar antwoord "tot morgen lieverd" verstuurd was op dezelfde ochtend van de afspraak om 07:16 (en niet om 17:16 de avond voordien zoals ik verkeerdelijk gedacht had); vier uur later vraagt ze om de afspraak vier uur te verschuiven. Knap van diegene die deze logica kan volgen....
Ik vermoed dat de dame niet helemaal nuchter was die dag.
In haar advertentie op RL schrijft ze dat ze 24/7 beschikbaar is, dat haar gsm alle dagen aanstaat en dat ze sneller opneemt dan dat ze sms'jes beantwoordt. Van dat alles heb ik helaas niks gemerkt.
Conclusie: wat mij betreft spoort deze dame niet en vertelt ze de ene leugen na de andere.