- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Penismassage
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Atletisch
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Shift
- Middag
- Dag
- Dinsdag
- Totale kosten (in euro)
- 50
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Ik ging nog even kijken op de Kade en zag daar een dame op 135 links staan, die mij niet eerder was opgevallen. (Ik bedoel niet de dame die Karina heet, die hier vorige week op 135 zat, en uit de Geleenstraat komt). Lilly heeft half lang zwart haar en tattouage op haar bovenarm. Ze lijkt een beetje op een donkere Jeanine Hennis die ik minder aantrekkelijk vind dan Lilly. (Sorry Jeanine). Voor het instaptarief gegaan. De dame stelde zich voor als Lili, maar het kan ook Lily, of Lilly zijn. Ik kon geen recensie van haar vinden, dus heb maar een nieuw topic gestart. Lilly zit al een jaar op de kade, maar in wisselende kamers. Ze zei het werk zo'n 3 jaar te doen. Ik vroeg of ik ook haar poesje mocht likken en dat was 50 euro extra. Misschien een volgende keer. Ik op bed, en zij kroop over mij heen, mij lekker aankijkend met mooie ogen. Toen begon ze een beetje met mijn leuter te spelen, die daar lekker op reageerde. Condoom ging erom en ze begon mij heerlijk te pijpen. Dat deed ze kalm maar wist precies waar de gevoelige plekjes zitten. Daarna was het tijd voor de hoofdfilm. Ze vroeg of ze bovenop zou komen, maar ik koos voor de missionaris. Ze deed lekker kreunend mee. Het viel mij op dat ze boven haar borsten ook een tattoo had, het leek arabisch, maar ik kon het niet goed zien. Nog een paar lekker stoten en het was gebeurd. Daarna maakte ze mij en zichzelf weer schoon. Ik vind het een leuke kennismaking en kijk uit naar de volgende keer.