- Intiem
- 2,00 ster(ren)
- Pijpen
- 2,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 2,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 2,00 ster(ren)
- Extra's
- Penismassage
- Vingeren
- Gesproken taal
- Duits
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 35-40
- Duur van bezoek
- 15 minuten
- Shift
- Middag
- Totale kosten (in euro)
- 50
- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
Blonde Lilly staat je uitdagend aan te staren en ziet er leuk uit. Gesprek in het Engels/Duits geeft ze al direct aan. Dus duits gekozen. Ze belooft van alles.....wilde standje 69 en heerlijk genieten. Veel is bespreekbaar en mogelijk volgens haar. Alleen qua kosten schieten de prijzen omhoog. Omdat ik dat niet zo erg vind als er ook goede service is.....kan ik er mee leven.
Maar zekere voor het onzekere doe ik altijd het basispakket in eerste instantie. Om te zien hoe iemand is en wat ze waarmaakt.
Nou binnengekomen.......beetje wassen en op het bed. Tijd begint bij haar te tellen bij binnenkomst. Totaal geen overgave, binnen mag niets en ze probeert je gewoon zo snel mogelijk zonder al je geld de deur uit te werken. Helaas.
Na een kleine massage en een beetje haar vingeren (mocht niet teveel) er maar mee opgehouden. Was geen klik en zal er ook nooit komen. Vervolgens weer naar buiten. Een andere wandelaar gaf ook zijn mening toen ik zei.....nooit meer. Hij gaf mij gelijk. Er zijn er meer geweest die je voorgingen en er in getrapt zijn. Waarschuw anderen.
Sticker op de deur van niet doen ofzo.
kortom.........geen aanrader.
Maar zekere voor het onzekere doe ik altijd het basispakket in eerste instantie. Om te zien hoe iemand is en wat ze waarmaakt.
Nou binnengekomen.......beetje wassen en op het bed. Tijd begint bij haar te tellen bij binnenkomst. Totaal geen overgave, binnen mag niets en ze probeert je gewoon zo snel mogelijk zonder al je geld de deur uit te werken. Helaas.
Na een kleine massage en een beetje haar vingeren (mocht niet teveel) er maar mee opgehouden. Was geen klik en zal er ook nooit komen. Vervolgens weer naar buiten. Een andere wandelaar gaf ook zijn mening toen ik zei.....nooit meer. Hij gaf mij gelijk. Er zijn er meer geweest die je voorgingen en er in getrapt zijn. Waarschuw anderen.
Sticker op de deur van niet doen ofzo.
kortom.........geen aanrader.