- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 3,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Anders
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Dinsdag
- Link naar advertentie
- https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/lilith-young-sweet-girlfriend.html
- Totale kosten (in euro)
- 130
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Ik heb ze een berichtje gestuurd op Whatsapp en redelijk snel afspraak kunnen vastleggen.
Ze doet haar deur open en ziet er exact uit zoals op haar foto's, dus dat was een pluspunt. Ze is heel petite en heeft echt wel een killerbody (zie foto met blauwe Tommy ondergoed) - wat een mooie kont en perky borsten heeft ze.
Eerst kwam ze me nog een kus geven op de wangen en daarna hebben we onze kleren uitgedaan.
Ondertussen kuste ze me een beetje overal, om dan een stevige blowjob te geven met condoom. Kussen doet ze niet voluit, maar gezien corona begrijpbaar e.
Eens afgerond kwam ze op mij zitten en ze heeft me wel een tijdje on top bereden.
Daarna weer posities gewisseld naar missio en doggy. Hierna nog een goeie massage ontvangen en samen even afspoelen.
Tweede ronde lukte me niet, maar ze ondernam wel een goeie poging.
All in all, zeer goede ervaring.
Ze doet haar deur open en ziet er exact uit zoals op haar foto's, dus dat was een pluspunt. Ze is heel petite en heeft echt wel een killerbody (zie foto met blauwe Tommy ondergoed) - wat een mooie kont en perky borsten heeft ze.
Eerst kwam ze me nog een kus geven op de wangen en daarna hebben we onze kleren uitgedaan.
Ondertussen kuste ze me een beetje overal, om dan een stevige blowjob te geven met condoom. Kussen doet ze niet voluit, maar gezien corona begrijpbaar e.
Eens afgerond kwam ze op mij zitten en ze heeft me wel een tijdje on top bereden.
Daarna weer posities gewisseld naar missio en doggy. Hierna nog een goeie massage ontvangen en samen even afspoelen.
Tweede ronde lukte me niet, maar ze ondernam wel een goeie poging.
All in all, zeer goede ervaring.