- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Kontlikken bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 4,00 ster(ren)
- Anaal bij sekswerker
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Anaal
- Klaarkomen in mond
- Klaarkomen op gezicht
- Squirting
- Tussen borsten (russisch)
- Kontlikken door klant
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 40-50
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/artikelen/6629349-lilit#overview
- Totale kosten (in euro)
- 220
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Ik ben een paar weken geleden naar Lilit geweest. Zij is de dame van de foto's, alleen met een paar kilootjes extra. Niet te dik.
Ze deed wat we hadden afgesproken (extra betaald voor rimmen en anaal), maar ze slikte niet, dus ik raad aan er niet voor te betalen.
Ze houdt van praten, maar ze houdt ook van harde seks, ze laat je op een vriendelijke manier weten wat je wel en niet kunt doen. Ze squirt goed en gemakkelijk, ze drinkt ook water, waardoor de "squirt" wateriger wordt, wat beter is voor mij. Ze neemt hem heel goed in de kont, ik mag niet klagen.
Tongzoenen was een beetje vreemd, je stak eigenlijk je tong uit zodat je erop kon zuigen, maar leuk.
Wat ik niet leuk vond, is dat alles urgent is, "doe dit", "doe dat", en uiteindelijk stond ik na 20 minuten op straat, nadat ik 30 minuten had betaald.
Ik ben het vergeten:
Ze zei dat ze in september of oktober zou terugkeren. Ik denk dat ze een goede optie is voor harde seks, maar de extra's zijn te duur.
Ze deed wat we hadden afgesproken (extra betaald voor rimmen en anaal), maar ze slikte niet, dus ik raad aan er niet voor te betalen.
Ze houdt van praten, maar ze houdt ook van harde seks, ze laat je op een vriendelijke manier weten wat je wel en niet kunt doen. Ze squirt goed en gemakkelijk, ze drinkt ook water, waardoor de "squirt" wateriger wordt, wat beter is voor mij. Ze neemt hem heel goed in de kont, ik mag niet klagen.
Tongzoenen was een beetje vreemd, je stak eigenlijk je tong uit zodat je erop kon zuigen, maar leuk.
Wat ik niet leuk vond, is dat alles urgent is, "doe dit", "doe dat", en uiteindelijk stond ik na 20 minuten op straat, nadat ik 30 minuten had betaald.
Ik ben het vergeten:
Ze zei dat ze in september of oktober zou terugkeren. Ik denk dat ze een goede optie is voor harde seks, maar de extra's zijn te duur.