- Intiem
- 2,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Zoenen
- 1,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 3,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 3,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 40-50
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Maandag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/6805598-liliana
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
Deze week een bezoek gebracht aan Liliana.
Ontvangt aan de rand van staatsliedenbuurt en West in een nette appartement met douchemogelijkheden.
Opgegeven leeftijd lijkt wel te kloppen en voor de rest niet bijzonder. Borsten zijn flink en overall beetje mollig.
Spreekt een paar woorden Engels en ze is geen Spaanse zoals ze opgeeft maar denk eerder een Zuid-Amerikaanse.
Pijpen ging wel en intiem ging gepaard met flinke klodders glijmiddel. Vingeren laat ze niet echt toe tijdens het masseren en voor de rest was het matig allemaal.
Gelukkig werd er niet gezoend, ik heb me er van af gehouden, volgens mij had ze een dag ervoor een hele zak uien naar binnen gewerkt.
Eh nee....geen herhaling
Ontvangt aan de rand van staatsliedenbuurt en West in een nette appartement met douchemogelijkheden.
Opgegeven leeftijd lijkt wel te kloppen en voor de rest niet bijzonder. Borsten zijn flink en overall beetje mollig.
Spreekt een paar woorden Engels en ze is geen Spaanse zoals ze opgeeft maar denk eerder een Zuid-Amerikaanse.
Pijpen ging wel en intiem ging gepaard met flinke klodders glijmiddel. Vingeren laat ze niet echt toe tijdens het masseren en voor de rest was het matig allemaal.
Gelukkig werd er niet gezoend, ik heb me er van af gehouden, volgens mij had ze een dag ervoor een hele zak uien naar binnen gewerkt.
Eh nee....geen herhaling