Hi, did you use the website posted above? On phone?Haar net gesproken, een afspraak kan pas over drie weken.
edit: ter info voor hen die een afspraak willen maken, hou rekening met een wachttijd
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHi, did you use the website posted above? On phone?Haar net gesproken, een afspraak kan pas over drie weken.
edit: ter info voor hen die een afspraak willen maken, hou rekening met een wachttijd
Je moet even zoeken, maar staat wel een Hotmailadres in de advertentie (vergeet de puntkomma aan het begin). Het is een oude site, dus is wat misgegaan in de layout de afgelopen 10 jaar.Hoe kom je in contact met haar
Linkje zie ik geen mail adress
Use site to get e-mail, in e-mail she sends het telephone and from there you can app her. Both mails and app can take a while for her respond, especially since her newly discovered popularity on this website. But you have to wait for an appointment anyhow, so no need to rush mailing or apping.Hi, did you use the website posted above? On phone?
Thank you. Yeah the layout of that website was bad on phone haha. I will try with laptop. I kind of hesitate giving my email address to these websitesJe moet even zoeken, maar staat wel een Hotmailadres in de advertentie (vergeet de puntkomma aan het begin). Het is een oude site, dus is wat misgegaan in de layout de afgelopen 10 jaar.
Use site to get e-mail, in e-mail she sends het telephone and from there you can app her. Both mails and app can take a while for her respond, especially since her newly discovered popularity on this website. But you have to wait for an appointment anyhow, so no need to rush mailing or apping.
Lekker recent 10 jaar geleden . Je krijgt een mail met foto's van haar dus je kan zelf bepalen of je haar gaat bezoeken.Ik heb zo'n 10 jaar geleden ook met Lilian gedate. Vond het uiterlijk tegenvallen en kon dat niet verbergen. De date was netjes en correct maar heel tam. Ik had er geen klik mee en ben er ook niet meer geweest. vind een kritische note wel handig tussen al de jubelverhalen.
Respect voor jullie geheugen.Toevallig wilde ik ongeveer hetzelfde delen als Rintintin. Zo'n 15 jaar geleden heb ik afgesproken met haar. Ik vond de seks zeer matig en vond haar toen al niet aantrekkelijk. Een Thai moet voor mij of een heel lekker kontje hebben of kleine stevige borstjes of een heel knap gezicht. Ik kan je verzekeren dat ze geen van drieën heeft. Dat was 15 jaar geleden al zo en dat is er ongetwijfeld in de loop der jaren en na zo'n 3000 seks dates niet beter op geworden. Maar ieder zijn ding natuurlijk
Ik ga ook proberen om met haar af te spreken , alleen al een massage samen en haar lekker kunnen beffen vind ik al super lekkerOok ken haar nog net voor corona. Gezien in den haag. Daarvoor nog heel lang geleden. Vond haar niet echt veel veranderd. Ze is lief en zorgzaam. Vind haar ondanks misschien de leeftijd nog steeds knap. Heeft wel haar maniertjes van hoe ze het uurtje volmaakt, maar luistert ook goed naar je. Heb ook veel geleerd van haar leven en toekomst. Maar dit is niet waar veel wandelaars voor komen. Massage was prima, alleen de sex lukte toen niet, maar dat lag voornamelijk aan mij. Ik heb toch meer nodig in de vorm van zoenen en/of pzc oid.
Daar doe je Lilian toch wel mee te kort vind ik. Ik val op petite en vond haar zeker niet verkeerd. Enige waar ik me aan stoor(de) was die kinderachtige make-up op haar foto's. Gelukkig zag ze er op onze date niet zo uit als op de foto's. Was volgens mij mijn enige date met een dvp waar ik 2 keer klaar kwam.Een Thai moet voor mij of een heel lekker kontje hebben of kleine stevige borstjes of een heel knap gezicht. Ik kan je verzekeren dat ze geen van drieën heeft.