Recensie Lili, Heers 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het was alweer even geleden dat een directieberaad had plaatsgevonden en met alle ontwikkelingen in de wereld werd het weer eens tijd de strategie te bekijken en uit te werken.
Daarom Lili geappt en zo een afspraak gemaakt, Aangezien ik recentelijk verhuisd ben leek het me leuk om het directieoverleg te combineren met het inwijden van de slaapkamer.

Lili is en bliijft een hele leuke en spontane dame, die net als ik weer opgetogen was om elkaar weer te zien. Na wat drinken en kletsen samen naar de slaapkamer gegaan, Daar begon ze me heerlijk te pijpen waarna ik na een tijdje besloot de rollen om te draaien en haar te verwennen.
Dit kon ze zeker waarderen.
Vervolgens cowgirl gedaan waarna ze me uiteindelijk handmatig heeft afgemaakt. Na afloop nog even liggen kletsen samen, En toen was de tijd alweer om.

Wat kan ik zeggen: Heb genoten van iedere minuut, Dame weet wat ze doet en is ook oprecht geïnteresseerd in wat je lekker vindt,
Lili ik weet dat je dit leest, Je was weer geweldig, dankjewel voor de mooie tijd :D
TT
Alweer directieberaad, meneer de COO?
Kun je de recensies met je CEO en CFO doorspreken. Doe es effe gewoon over je job, we moeten allemaal hard pezen voor ons geld!
 
Alweer directieberaad, meneer de COO?
Kun je de recensies met je CEO en CFO doorspreken. Doe es effe gewoon over je job, we moeten allemaal hard pezen voor ons geld!
Voor te lachen toch hoop ik, tenzij je de achtergrond niet kent. Toffeetoday is in een niet zover verleden door Lili zelf benoemd tot haar COO als gevolg van een paar leuke conversaties in het topic van Lili zelf,dus niet hier in recensie topic. Wordt anders zometeen toch opgeschoond.
 
Laatst bewerkt:
Voor te lachen toch hoop ik, tenzij je de achtergrond niet kent. Toffeetoday is in een niet zover verleden door Lili zelf benoemd tot haar COO als gevolg van een paar leuke conversaties in het topic van Lili zelf,dus niet hier in recensie topic. Wordt anders zometeen toch opgeschoond.
Ja, ja, om te lachen, ik dacht dat hier alleen serieuze waarheden werden geschreven!
 
Terug
Bovenaan Onderaan