Ik kwam in contact met Lili doordat ze een paar van mijn berichtjes geliked had. We raakten aan de praat (chat) en we hadden allebei het gevoel dat er een leuke klik was en dus hadden we afgesproken om elkaar te treffen.
Waardoor voel je een klik bij het chatten? De toon, het taalgebruik, de humor, de oprechtheid. Dit klopte allemaal en daarom dus.
Ik doe uitsluitend lange dates, dus we hadden afgesproken voor een date van 6 uur in een leuke Airbnb. Lili bood vooraf aan om na 2 uur te kijken of het beviel zodat ik (of zij
) niet aan een ongewenste lange date vastzat, hetgeen ik erg netjes vond.
Spoiler: we hebben de 6 uur met gemak vol gemaakt en gingen zelfs nog over de tijd heen.
Bij aankomst had ze een fraai zwart jurkje aan waardoor haar benen goed uitkwamen.
Na een eerste drankje, wat maar half opging, vroeg ze me om een rondleiding en bij het bed aangekomen liet ze er geen gras over groeien. Het werd al snel duidelijk dat Lili inderdaad zelf ook zeer kon genieten van de date, maar uiteraard ook mij niet vergat.
Tweeëneenhalf uur en 2 sessies later namen we een douche en hadden we een gezellige lunch met een ontspannen en open gesprek.
Al gauw daarna bevonden we ons weer op bed voor een energiek vervolg. Na een tijd, met nog 10 minuten op de klok gingen we voor ronde 4 om deze uiteindelijk in de extra tijd onder de douche te beëindigen.
Wat blijft me bij van Lili:
Een sprankelende persoonlijkheid.
Een geweldige kusser! Veel, diep en langdurig, ook tijdens de seks, hetgeen ik erg fijn vind.
Een oprecht persoon die duidelijk ook zelf van een date kan genieten.
Een sexy Dame (waarbij dame bewust met een hoofdletter is geschreven).
Zoals altijd is de klik voor mij een belangrijk maar niet makkelijk voorspelbaar deel van de date. De klik die er bij de chat leek te zijn bleek er zeer zeker ook bij de date te zijn; en dit was, naar ik begrepen heb, wederzijds, hetgeen altijd fijn is om te horen.
Naast de klik was verder al het overige prima in orde waardoor ik zeer tevreden terugkijk op een zeer aangename middag met een zeer aangename Dame.
Lili, bedankt