WHEM Lili, Deventer

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben er (helaas) geweest.

1. Het is volgens mij niet de dame die ze op foto's tonen. Dit zag ik niet gelijk bij de deur want ze laat zich uiteraard niet zien aan de buitenwereld, je moet altijd een beetje moeite doen om binnen te komen. Ze had wel een beetje een 'blubber' buikje, alsof ze al minimaal één kind gehad heeft. Ze ontdeed zich namelijk gelijk van haar jurkje toen ik haar kamer op kwam. Ze ziet er verder ok uit, mooie borsten zag ik gelijk, maar dat gaf mij al de eerste waarschuwing.

2. Ze had ook best gele tanden en rook en beetje uit der mond (of ze rook in het algemeen niet lekker).

3. Ze sprak totaal geen Nederlands of Engels, alles ging met handgebaren, terwijl er op Whatsapp in het Engels gecommuniceerd werd. Ook leuk en enthousiast, ik dacht echt dat ik een uitzondering te pakken had.

4. Er staat een grote koelkast op der kamer, daar zat een A4tje op met de adresgegevens in dikke zwarte stift, met een telefoonnummer met de naam 'Mehmed' erbij. Kortom, je praat waarschijnlijk op Whatsapp met die Turkse man... Kudo's voor hij hij dat doet, komt echter over als een vrouw.

5. Dit alles had ik al kunnen weten, want als je de trap opgaat naar haar voordeur (er zijn bovenaan de trap ook geen andere voordeuren) stond er een kinderwagen en een fatbike geparkeerd...

Die 5 bij elkaar opgeteld maakten dat ik weg ben gegaan binnen 1 a 2 minuten.
Dit is ook mijn laatste poging voor 'thuis ontvangst' van Chinese dames, dit is nu poging 3, en het valt altijd tegen (vind ik tenminste). Hoor graag eventueel van andere die er anders over denken en waar je wel leuk en goed terecht kan.

Zo hee, wat een afknapper! Ik begrijp je volkomen, weg hangen en weg wezen… Het valt niet mee om een Aziatisch meisje te vinden waar je plezier mee kunt beleven. Dank voor het delen van je ervaring, ik sla gelijk even over.

Terug
Bovenaan Onderaan