- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/2604094-anna
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Zonder reviews naar deze Aziatische dame gegaan, half uurtje, korter was dezelfde prijs. Een van de vaker gebruikte studentenflats bij HS. verwachte een standaard beurt maar was stuk leuker dan verwacht. Dame is niet dezelfde als op haar Whatsapp, foto's op Kinky kloppen wel en je ziet op de laatste foto half haar gezicht. Is wel wat ouder dan 33, begin veertig denk ik, maar veel mannen zullen haar wel als 33 inschatten. Spreekt prima Engels, dus denk dat ze inderdaad uit Taiwan komt, verder typisch Chinees uiterlijk. En heerlijk slank en kleine borstjes (volgens mij had ze cup D niet op haar advertentie staan toen ik haar bezocht, zie het nu wel staan, zonde).
Ze haalde mij op bij de ingang van de flat, nooit eerder meegemaakt, en eenmaal binnen in de kamer gaf ze meteen een zoen en maakte een praatje dus was blij verrast. Even opgefrist en daarna heerlijk uitgebreid tongzoenen . Diezelfde mond werd daarna al snel gebruikt voor heerlijk pijpen met condoom wat ze uitgebreid deed, ze rook heerlijk schoon dus ben haar zelf gaan likken waarna ze zelf aanbood om 69 te doen en daar echt van leek te genieten. Ze werd ook goed nat, zo nat zelfs dat tijdens de sex de condoom twee keer uitschoot door het sop. Ze probeerde niet door te neuken maar pakte meteen een volgende condoom waar ze er een paar van had liggen dus denk niet dat het een dame is die bare doet. Haar vervolgens omgedraaid, in het matras geduwd en langzaam mezelf in haar gestoten tot ik heerlijk klaarkwam.
Ze haalde mij op bij de ingang van de flat, nooit eerder meegemaakt, en eenmaal binnen in de kamer gaf ze meteen een zoen en maakte een praatje dus was blij verrast. Even opgefrist en daarna heerlijk uitgebreid tongzoenen . Diezelfde mond werd daarna al snel gebruikt voor heerlijk pijpen met condoom wat ze uitgebreid deed, ze rook heerlijk schoon dus ben haar zelf gaan likken waarna ze zelf aanbood om 69 te doen en daar echt van leek te genieten. Ze werd ook goed nat, zo nat zelfs dat tijdens de sex de condoom twee keer uitschoot door het sop. Ze probeerde niet door te neuken maar pakte meteen een volgende condoom waar ze er een paar van had liggen dus denk niet dat het een dame is die bare doet. Haar vervolgens omgedraaid, in het matras geduwd en langzaam mezelf in haar gestoten tot ik heerlijk klaarkwam.