Recensie Lili/Cara/Anna, Rotterdam (vh Den Haag) 4,47 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Uitermate slecht. Dame was niet de dame van de foto's maar een oude verlopen vrouw, Half uur laten wachten na afgesproken tijd. Bij binnenkomst onaangenaam verrast, rookhol was er niks bij. Heb even afgewacht om niet gelijk op uiterlijk af te gaan, maar de massage leek meer op een martelpartij zo hardhandig en grof. Ik wilde daarom het hele erotische gebeuren niet eens afwachten. De rillingen lopen achteraf nog over mijn rug. Dit was de laatste keer dat ik afgesproken heb met een Chinese. Heren, blijf er weg!

De truc bij Aziatische vrouwen is naar de handen kijken. Daar zie je bijna altijd of het oudere vrouwen zijn of niet.
Als ik naar de foto's kijk zie ik aan haar handjes dat ze ouder is dan dat ze aan geeft.

Dit staat trouwens los van de handelingen die ze verricht. Dat is dan een ervaring die op de persoon is. Zelf ben ik nog niet naar deze dvp geweest dus kan ik er niets over zeggen.

Succes voor de volgende keer!

Ik heb twee keer met Lili afgesproken en ook echt haar gehad. Ik heb wel gereageerd op de ad van Lili. En dus de dame vd foto's ook echt ontmoet en fijne dates mee gehad. Als ik t zo lees ontvangt Cara nu in Diemen, dus misschien dit topic alleen nog voor Lili gebruiken? Zag haar ad vandaag nog op kinky staan.

Terug
Bovenaan Onderaan