Lili 🌸

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lili

Vaste klant
DVP
118
16/11/23
397
Site
Het is gebeurd. Lili heeft eindelijk haar eigen topic aangemaakt (hopende dat ze hiermee Pandora's box niet geopend heeft, een lichte paniekaanval overvalt haar opeens 🙈).

Mijn eerste post zal al direct een korte zijn, aangezien ik dadelijk zal arriveren (met de trein, jawel) in Antwerpen voor mijn eerste afspraak na een deugddoende vakantie: dinnerdate met overnachting en ontbijt met een fijne klant in een mooi hotel aan het MAS.

Misschien toch even Regel Nummer 1 meegeven: er mag hier niet over prijzen gediscussieerd worden, daar zijn al 793 andere topics voor 😆

Love, Lili 🌸
 
Laatst bewerkt:
Het is gebeurd. Lili heeft eindelijk haar eigen topic aangemaakt (hopende dat ze hiermee Pandora's box niet geopend heeft, een lichte paniekaanval overvalt haar opeens 🙈).

Mijn eerste post zal al direct een korte zijn, aangezien ik dadelijk zal arriveren (met de trein, jawel) in Antwerpen voor mijn eerste afspraak na een deugddoende vakantie: dinnerdate met overnachting en ontbijt met een fijne klant in een mooi Hotel aan het MAS.

Misschien toch even Regel Nummer 1 meegeven: er mag hier niet over prijzen gediscussieerd worden, daar zijn al 793 andere topics voor 😆

Love, Lili 🌸
Geniet van je date. En met je leuke topic. 😁
 
Jaaa, uiteindelijk toch de knoop doorgehakt 😁😁
Welkom (opnieuw) en wat een mooie start na de vakantie 😁😁
Geniet ervan

Ow en voor de rest
Recensies vindt je hier:
 
Jaaa, uiteindelijk toch de knoop doorgehakt 😁😁
Welkom (opnieuw) en wat een mooie start na de vakantie 😁😁
Geniet ervan

Ow en voor de rest
Recensies vindt je hier:
Thanks Toffee, bij deze benoem ik je tot mijn COO! 💻📈💼📑
 
Obi Wan Hello GIF by Star Wars
 
Mijn eerste post zal al direct een korte zijn, aangezien ik dadelijk zal arriveren (met de trein, jawel) in Antwerpen voor mijn eerste afspraak na een deugddoende vakantie: dinnerdate met overnachting en ontbijt met een fijne klant in een mooi hotel aan het MAS.
Voordat de geruchtenmachine op gang wordt gebracht, en het op diverse kanalen als Gossip wordt gebracht,..

Ik ben niet de klant, ....

@Lili, welkom. Ik zal me gedragen en houden aan alle regels van dit topic 🤞
 
Het is gebeurd. Lili heeft eindelijk haar eigen topic aangemaakt (hopende dat ze hiermee Pandora's box niet geopend heeft, een lichte paniekaanval overvalt haar opeens 🙈).

Mijn eerste post zal al direct een korte zijn, aangezien ik dadelijk zal arriveren (met de trein, jawel) in Antwerpen voor mijn eerste afspraak na een deugddoende vakantie: dinnerdate met overnachting en ontbijt met een fijne klant in een mooi hotel aan het MAS.

Misschien toch even Regel Nummer 1 meegeven: er mag hier niet over prijzen gediscussieerd worden, daar zijn al 793 andere topics voor 😆

Love, Lili 🌸
Dikke warme welkom met jouw topic en al is het een korte, voor mij verklaart die al onmiddellijk veel.
Veel plezier en genot met je eerste na vakantie date. Geef die fijne klant maar het beste van jezelf maar laat je tevens ook verwennen. Dat ie ook nog een fijne recensie mag nalaten weet ie waarschijnlijk wel.😉😉
Ik zou het in elk geval doen tenzij jij liever hebt van niet natuurlijk.
Tot heeeeeeeel snel.😊😊😊😊
 
Mijn eerste post zal al direct een korte zijn, aangezien ik dadelijk zal arriveren (met de trein, jawel) in Antwerpen voor mijn eerste afspraak na een deugddoende vakantie: dinnerdate met overnachting en ontbijt met een fijne klant in een mooi hotel aan het MAS.

Misschien toch even Regel Nummer 1 meegeven: er mag hier niet over prijzen gediscussieerd worden, daar zijn al 793 andere topics voor 😆
Zo dan, en wat schuift dat?;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan