Zo sta ik er ook ongeveer in.Ik het liefst op vrijdag en zaterdag na 23.00/00.00 uur. Zal ongetwijfeld te maken met het feit dat ik een nachtmens ben. Maar waar anderen het fijn vinden, om verschillende redenen, als (een van de) eerste aan de beurt zijn, vind ik het fijn om de laatste te zijn. Dan heb ik meer het gevoel geen nummertje te zijn - er komt immers niemand meer na mij - en ik merk dat de dames zich dan meer lijken te laten gaan, alsof ze alles geven. Het zou leuk zijn als daarna nog een drankje en/of sigaretje samen mogelijk is maar tot nu wilden ze meestal gelijk slapen. Een enkele keer wel wat langer mogen blijven, al zijn dit vooral de vaste dames.
Vaak hebben ze dan ook al een drankje op wat ze iets geiler lijkt te maken. Ik voel weinig haast terwijl overdag ik het idee heb dat de ene na de andere komt en ik een afwerknummer ben (wat zeker ook wel bij het latere tijdstip is maar minder tot uiting komt).
Én: ik kan dan de hele dag uitkijken naar de ontmoeting en beregeil zijn bij aankomst
Alleen hou ik juist niet van vooruitkijken naar.
Heel raar.
Als ik te ver vooruit boek gaat het als een plicht voelen terwijl ik meer van het moment ben.
Ben me er ter dege van bewust dat ik irritant kan zijn voor dames die liever overdag werken.
Ik ben helaas die man die om 23 uur belt of het om middernacht misschien kan.
Menig dvp heeft dan de dag afgesloten of is daar mee bezig.
De meesten draaien bijna ambtenaar achtige dagjes. Klaar = klaar.
Hoe vaak ik tomorrow baby via app gehoord heb valt niet te tellen.
Alleen als Knight zin heeft is tomorrow veeeeeeeel te ver weg.
Dus wordt het dan vaak een andere dame.
Wat ook vaak gebeurt: Je apped een dame, de vinkjes worden niet blauw, er staat last seen 22.48 en het is 23.14 uur.
Dus je bezoekt een andere dame, keert huiswaarts, doet nog wat, gaat slapen en als je wakker wordt, staat er in een appje: I'm awake now, want to come?
En dat wordt 'm dan dus niet.
Ik snap heel goed dat dvp's hun leven willen kunnen inrichten, dus neem ze niks kwalijk, maar ik ben nu eenmaal een momenten man.
Altijd druk, nooit zin voor een uur of 20, dus bv K daardoor nooit kunnen bezoeken.
Die wil ver vooruit boeken en liefst voor 20 uur. Lukt me gewoon niet.
G was ook moeilijk, maar die ging uitzonderingen voor me maken. Werkte tot 22 uur, ging dan wat chillen, waarna ik rond middernacht nog langs kwam.
Z is een echte nightbird die zelf opleeft na 22 uur, bij N kan ik meestal rond 00.30 uur terecht, maar voor mijn gevoel ben ik dan de laatste en vind ze het ok omdat we die klik hebben.
Laat dus, hoewel het idee van vroeg me meer aanspreekt, want frisser.
Maar in de eerste helft van de dag heb ik gewoon geen zin.
Toen de Red Light Districts tot 17 u of 22 u open waren betekende dat voor mij dus eigenlijk gewoon dat ze nog dicht waren.
Enkele uitzondering die ik wel eens maak: Tijdens mijn 2e vrije dag op rij.
Dan ga ik de eerste dag vroeg slapen en ben ik de tweede dag soms rond 16 uur al in de mood.
Op dat soort momenten zoek ik ook wel eens een verre uithoek op voor een dame die mijn speciale interesse heeft. Eindhoven of Duitsland of België oid.
Maar dat zijn meer expedities, uitzonderingen, mijn gewone patroon verkiest de late avond.
Laatst bewerkt: