Lieveke (Buggenhout) 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

electrico

Newbie
4
13/12/23
5
3
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Rood
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/lieveke-9/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ik heb haar enkele weken geleden eens bezocht. Ik was aangetrokken door de foto's, waarop ze met haar lange haar en grote borsten staat te pronken.
Na een in de buurt aangekomen te zijn, stuurde ze me via sms het precieze adres. De deur van het appartement was op een kier gezet en zo kon ik discreet naar binnen. Maar ik vond de ontvangst nogal koud. Ik mocht al direct betalen en dan in de badkamer de kleren uit. Van daaruit mocht ik naakt naar de slaapkamer gaan. Zelf zat ze op de rand van het bed met nog een loshangende lange negligé aan. Maar de boodschap was dat die aan zou blijven.

Ze is niet onknap maar op foto komt ze toch beter over dan in het echt. De camera ziet haar graag, zullen we maar zeggen. Ik was evenwel vastbesloten mij daardoor niet uit het loodje te laten slaan. Ik vroeg haar om me wat te strelen en af te trekken en vervolgens te pijpen. Dat deed ze en zo kwamen we wat op dreef. Maar het was pas toen ik haar begon te beffen dat ze echt los kwam. Dat scheen ze wel lekker te vinden want ze werd er zowaar kletsnat van en begon zwaar te kreunen en ik had niet de indruk dat het gespeeld was.

Na zo wat bezig te zijn, maakte ik van de gelegenheid gebruik om te vragen naar het condoompje en het duurde niet lang of mijn stijve ging pompend heen en weer in haar natte kutje. Ik begon stevig door te neuken, maar toen werd het haar wat te wild blijkbaar. Ik ben dan terug op mijn rug gaan liggen en vroeg om mij af te trekken, maar ze moest het wel stevig doen. Met het condoom nog aan spoot ik wat later kreunend mijn genot en frustratie in het zakje. Dan mocht ik even bekomen en mij wat opfrissen. Wat later stond ik al terug op straat, na 34 minuten, terwijl ik voor een uurtje betaald had.

Het beffen had wel iets, maar in het algemeen vond ik de seks te afstandelijk en te kort. Ik denk niet dat ik daar nog terugkeer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan