Lekker zelf ontdekken is toch veel leukertegen dat zal ik ze opgewarmd hebben zijn er bepaalde zaken die ze leuk/lekker vindt en waar ze op afknapt?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenLekker zelf ontdekken is toch veel leukertegen dat zal ik ze opgewarmd hebben zijn er bepaalde zaken die ze leuk/lekker vindt en waar ze op afknapt?
En heb je het overleefdheeft iemand nog recent met haar een date gehad?
Ik heb morgen met haar een afspraakje en ben alvast benieuwd
Dat is iets wat ik in pm wel wil vertellen, maar niet openbaar op het forum wil zetten.Thomas, op wat knapte je af bij haar?
https://old.redlights.be/profiel/sterre-8/Weet iemand of Lieve nog ergens te vinden is online?
En wat is er eigenlijk mis met een chauffeur?Met Lieve (die nu als Sterre te boeken valt) afgesproken en eerste verrassing: ze heeft een "chauffeur". Dat vind ik geen prettig idee. Tijdens de date praatte ze overigens ook over haar vorige pooier. Tja, ik moet maar niet zo naïef zijn om te denken dat er alleen maar een voorkant aan het verhaal zit en dat achter het gordijn alles netjes is opgeruimd.
De seks was prima, ze kust heerlijk, liet zich gewillig beffen, pijpt lekker, alleen anaal ging niet zo vlot. 300 Euros kwijt en maar goed dat ik niet bij Testaankoop werk. Met die bemerking dat wandelaars die wat kinkyer aangelegd zijn wellicht een betere deal met haar doen: ze had een grote tas met allerlei speelgoed en lederen optuiging/harnassen bij.
En wat is er eigenlijk mis met een chauffeur?
Je kan ook discreet zijn als chauffeur hoorMisschien niets als je in de stad woont, als je landelijk woont en de sociale controle doet haar werk dan is het echter een ander verhaal.
Jongens toch, een chauffeur is veelal een pooier, vandaar ook de aanhalingstekens. Ik vind het niet leuk dat een deel van mijn centen naar zo'n parasiet gaat...Je kan ook discreet zijn als chauffeur hoor
Euhmm kan ook gewoon een back up voor de dame zijn hoor en bij sterre is het zeker geen pooierJongens toch, een chauffeur is veelal een pooier, vandaar ook de aanhalingstekens. Ik vind het niet leuk dat een deel van mijn centen naar zo'n parasiet gaat...
Als ze tegen mij zegt dat ze gebroken heeft met haar "vorige" pooier, dan is er wat mij betreft een zeer grote kans dat er een "huidige" is. Deductie heet dat, geloof ik. Maar voorts: whatever.Euhmm kan ook gewoon een back up voor de dame zijn hoor en bij sterre is het zeker geen pooier
Soms rijd ze tans zelf hoor!Als ze tegen mij zegt dat ze gebroken heeft met haar "vorige" pooier, dan is er wat mij betreft een zeer grote kans dat er een "huidige" is. Deductie heet dat, geloof ik. Maar voorts: whatever.
Je kent haar precies vrij goed??Soms rijd ze tans zelf hoor!
Bij mij al zo geweest. Maar dat is dan ook altijd overdag geweest, als ik haar dan eens boekte.
En Ik ben ook niet zo'n van van een 'Schauffeur' maar op een rendez-vous maakt dat wel weinig verschil.
Ik begrijp ook wel dat ze niet altijd alleen Vlaanderen/ Nederland rond wilt toeren. Er kunnen ook "zotten" langs "onze kant"schuilen.
Ben er zeker van dat ze daar wel eens mee te maken heeft gehad.
En die vorige gast heeft toch wel een aantal dingen bij haar 'verfucked' denk ik waardoor ze nu aan het werken is om boven op te komen denk ik.
vandaar dat ze niet altijd berijkbaar is verneem ik,… Wel vervelend,..
Maar dat is wel iets goed, die moet eens wat tijd voor haar zelf nemen. Meestal na tijdje rust is die een pak beter.
De ene date loopt dan ook geweldig en de andere date is dan weer gewoon.
Maar de frequentie dat ze nu offline is, is nu wel wat meer dan even terug. mischien niet zo slecht, al betekend het dat ik haar niet altijd te pakken krijg wanneer het mij zou kunnen uitkomen.
Gij ook waarschijnlijk.Je kent haar precies vrij goed??
Link werkt toch gewoonstaat ook,op mijn lijst
maar linknwerkt niet
Haar profiel staat online als ze werktIemand toevallig haar nummer? Ik kwam gisteren op haar leuke profiel uit maar vind het plots niet meer terug.