- Intiem
- 2,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 1,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Nederlands
- Algehele Hygiëne
- Onvoldoende
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- A
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Link naar advertentie
- http://www.afspraakjes.com/index.asp?pagina=search#{E7779720-B0D7-4FD0-8515-3C9C9DDE55DD}tab
- Totale kosten (in euro)
- 100
Deze jonge DVP op afspraakjes.com gevonden. Vond geen recensie terug maar wou het er toch op wagen, iemand moet voorop gaan hé. Contact verloopt via whatsapp en ontvangt in Dessel en niet in Mol zoals in advertentie. Ze stuurde wat foto's door en tot hier alles ok. Ze ontvangt in Dessel in één of ander kraakpand. Het is er enorm vuil en overal liggen kleren en voedsel afval. Zij zelf is wel een normaal meisje. De matras was vuil en in plaats van meteen rechtsomkeer te maken liet ik mij leiden door mijn goesting. De sex was zeer pover, geen kussen, pijpen was wel redelijk. Ze wou vooral vlug bovenop komen zitten zodat ze me gauw een orgasme kon bezorgen. Na twintig minuten en een zaadlozing verder heb ik er de brui aan gegeven en verder gegaan. Gaf me allemaal een zeer slecht gevoel. Merkte nadien wel dat ik mijn horloge was vergeten en na whatsapp contact heeft ze me die wel teruggegeven ondanks dat ze veel waarde had. Wel een eerlijke meid dus maar die volgens mij in grote financiële miserie zit. Zonde.