WHEM Lies Zwolle

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Pabo899

Wandelaar
57
28/02/24
23
3
Iemand ervaring met deze dame?

Het is via sexjobs dus ben altijd beetje achterdochtig met oplichting.

Vaak weer dreig appjes paar dagen na dat ik app contact heb gehad met iemand van sexjobs, dus iemand ervaring hier met deze dame?

Deze dame een jaar of anderhalf geleden eens mee afgesproken (toen nog geen privé ontvangt) oplichting/dreigappjes geen last van gehad echter (ook als is ze nog maar 32) alles hangt wat ze adverteert met E cup nou ik weet niet waar die dan zijn gebleven maar hangende tieten heeft ze en zeker geen e cup verder vrij passief in bed en met zoenen probeert ze zo veel mogelijk te ontwijken was voor mij een tegen valer en zeker geen herhalings gevaar

Oké wel fijn om te horen dat iig iemand met haar afgesproken heeft.

Hoe was pijpen dan? En komt ze gemaakte afspraken wel na?
Afgesproken dat ik op haar gezicht mag komen. Maar dat wordt vaker beloofd en mag zelden haha

Klaarkomen op gezicht geen idee ben ik zelf ook niet zo van had met haar afgesproken ziezo een 2e ronde en die afspraakjes ze ook wel nagekomen ze werd wel vrij makkelijk nat pijpen was oké (heb wel beter gehad🤭) zoenen probeerde ze zo veel mogelijk te ontwijken na paar keer proberen was ik daar wel klaar mee en dacht van dan maar ff flink goed doorneuken maar ook daar kwam niet erg veel reactie op was meer van doe je ding maar dus ja izelf vond het toen zonde van me geld had en heb betere dates gehad maar goed ieder zijn ding

Terug
Bovenaan Onderaan