Recensie Lieke, Bruinisse 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Befaap

Stamgast
Forumpionier
437
05/07/21
445
23
Vrijdagmiddag naar Bruinisse afgereisd om Lieke (of Nicole) op te zoeken. Lieke ontvangt in het centrum van dit dorp, goed te vinden en gratis parkeren. Deze keer gekozen voor een halfuurtje en de massage maar overgeslagen. Prima, rustige sex. Lieke pijpt goed (zc) en laat zich gewillig beffen. Binnen de tijd het condoom gevuld. Nog gezellig wat nagepraat en na bijna een uur vertrokken. De schade was financieel 100 euro. Mij ziet ze wel weer terug, bij voorkeur in een trio met haar vriendin Timi uit Almelo😁of Timi het geld pakt, is nog een vraag. Overigens heeft Timi Andrea de kneepjes van het vak geleerd. En ook Andrea is nog steeds werkzaam...
 
Vrijdagmiddag naar Bruinisse afgereisd om Lieke (of Nicole) op te zoeken. Lieke ontvangt in het centrum van dit dorp, goed te vinden en gratis parkeren. Deze keer gekozen voor een halfuurtje en de massage maar overgeslagen. Prima, rustige sex. Lieke pijpt goed (zc) en laat zich gewillig beffen. Binnen de tijd het condoom gevuld. Nog gezellig wat nagepraat en na bijna een uur vertrokken. De schade was financieel 100 euro. Mij ziet ze wel weer terug, bij voorkeur in een trio met haar vriendin Timi uit Almelo😁of Timi het geld pakt, is nog een vraag. Overigens heeft Timi Andrea de kneepjes van het vak geleerd. En ook Andrea is nog steeds werkzaam...
Linkje?
 
Vrijdagmiddag naar Bruinisse afgereisd om Lieke (of Nicole) op te zoeken. Lieke ontvangt in het centrum van dit dorp, goed te vinden en gratis parkeren. Deze keer gekozen voor een halfuurtje en de massage maar overgeslagen. Prima, rustige sex. Lieke pijpt goed (zc) en laat zich gewillig beffen. Binnen de tijd het condoom gevuld. Nog gezellig wat nagepraat en na bijna een uur vertrokken. De schade was financieel 100 euro. Mij ziet ze wel weer terug, bij voorkeur in een trio met haar vriendin Timi uit Almelo😁of Timi het geld pakt, is nog een vraag. Overigens heeft Timi Andrea de kneepjes van het vak geleerd. En ook Andrea is nog steeds werkzaam...
He hallo befaap,


Had een vraag heeft deze andrea ook samen gewerkt met Leijla in Delft. En weet jij misschien als zij nog actief is.

Is er misschien een link van die Andrea.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/lieke_8303825
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
At your service!
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
  3. Plassex
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Een uurtje genoten van deze volle leuke gezellige vrouw. Heerlijke massage met olie. Wat een borsten. Lekker mijn ballen en pik gemasseerd. Daarna lekker gepijpt. (Mc). Helaas niet gevraagd zonder. Daarna op zijn hondjes de condoom vol gekwakt. Lekker zitten kletsen. Ton nog een heerlijke massage en handjob. Nog een keer bolling klaargekomen over haar enorme borsten.

Toppertje hoor. Een uur is een uur geen haastwerk.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
deze dame ook gezien eerst op marktplaats, toen deed ze niks anders als een massage zei ze,minuut of 5 later zie ik ze op sexjobs, nog eens gevraagd, ja nu kon t wel, dus nou ik naar bruinisse en ........ik meld dat ik er ben......en helaas geen lieke meer..
 
Terug
Bovenaan Onderaan