Voormalig lid 7454
Newbie
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Duits
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.sexjobs.nl/erotische-massage/liefdevolle-massage-_7551425
- Totale kosten (in euro)
- 120
Eva ontvangt in een net appartement aan de noordkant van Eindhoven welke vlot bereikbaar is vanaf de snelweg.Ze is er drie weken en gaat dan weer voor drie weken terug naar Duitsland.
Eva is veel steviger dan op de foto's waardoor ik bij binnenkomst even een tegenvallend
Momentje had maar… Dont judge a book by its covers! En niets blijkt minder waar…
De massage was flink stevig, mede door haar gewicht maar erg prettig! Toen de voorkant aan de beurt was werd ik verrast door een spontane, onverwachte en heerlijke pijpbeurt!
Nadat ik klaarkwam in haar mondje (nog zon surprise!) gaf ze aan dat het geen punt is, eine stunde ist eine stunde! Dus de massage ging vrolijk verder met enige tijd later een heerlijk eind dmv handjob.
Tijdens het appen voor de afspraak en locatie gaf ze aan dat extra's mogelijk waren. (Intiem)
Lieve meid en een heel net appartement
Eva is veel steviger dan op de foto's waardoor ik bij binnenkomst even een tegenvallend
Momentje had maar… Dont judge a book by its covers! En niets blijkt minder waar…
De massage was flink stevig, mede door haar gewicht maar erg prettig! Toen de voorkant aan de beurt was werd ik verrast door een spontane, onverwachte en heerlijke pijpbeurt!
Nadat ik klaarkwam in haar mondje (nog zon surprise!) gaf ze aan dat het geen punt is, eine stunde ist eine stunde! Dus de massage ging vrolijk verder met enige tijd later een heerlijk eind dmv handjob.
Tijdens het appen voor de afspraak en locatie gaf ze aan dat extra's mogelijk waren. (Intiem)
Lieve meid en een heel net appartement