Nou, eigenlijk niet. Vanwege de afstandelijkheid. Maar ze is wel echt heel mooi en heel lief.Geen aanrader dus?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNou, eigenlijk niet. Vanwege de afstandelijkheid. Maar ze is wel echt heel mooi en heel lief.Geen aanrader dus?
Nee ik was heel positief over haar, maar ze is dominant, en dat botst bij mij, aangezien ik ook dominant ben, en graag een onderdanige dame in bed heb. Daarnaast is ze echt constant bezig met allerlei doekjes, en lijkt ze smetvrees te hebben. Ze is wel superlekker, dat dan weer wel...Nou, eigenlijk niet. Vanwege de afstandelijkheid. Maar ze is wel echt heel mooi en heel lief.
Ik begrijp wel dat ze een tikkeltje dominant is en liever zelf de teugels in handen heeft dan ze te laten vieren, klopt dat? Want ik wil wel krijgen waar ik voor kom i.p.v. dat zij met allerlei ideeën komt waar ik helemaal niet op zit te wachten...Haar bezocht begin Januari zeer makkelijk om contact te leggen dmv een belletje ze heeft geen app wel sms om het adres en geen moeilijk gedoe met eerst de straat en dan nog eens hopen dat je het nummer krijgt, nee Lianna geeft dit direct. Je kunt er prima parkeren wel betaald. Dan de ontvangst een prima niet al te groot appartment dat schoon ook is er mogelijkheid om te douchen altijd prettig. De seks is geweldig eerst pzc daarna heerlijk condoom volgespoten. Even douchen en ronde twee op haar initiatief eindigde met haar mondje volgespoten heerlijk. Als het wat dichterbij was ging ik er elke week heen
Aan de rand. Straat achter de Erasmus Universiteit.Waar ergens in rotterdam ontvangt ze?
Ik ben van antwerpen en ben daar zo niet echt bekent .
dat ze filmt moet je extra betalen?
Toch wel maar dan mag haar gezicht niet in beeld komen.