Voormalig lid 38796
Newbie
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 5,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- C (fake)
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Maandag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/liana-sexy.html
- Totale kosten (in euro)
- 180
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Onlangs een date gehad met deze dame. Contact verliep vlot en is effectief de dame van op de fotos.
Het is een prachtige vrouw, zeer gewillig, pijpen en neuken allemaal top. Kust goed (zeer zachte lippen).
Valse borsten maar ze zijn geweldig goed gedaan en valt niet op bij aanraking.
Eerste ronde was top, kussen, pijpen (met condoom) likte ook gretig de ballen. Daarna geneukt in een aantal posities.
Massage gekregen achteraf dat goed was. ze is vrij groot en heeft sterke handen, dus geen zwak gewrijf zoals vele doen voor wat te rekken.
Dan ronde 2, was even leuk als de eerste ronde. afgewerkt in doggy.
Dame is supervriendelijk kan er eigenlijk niks slecht over zeggen. Meestal bij zo'n profielen kijk ik daar nogal sceptisch naar maar ik was blij dat ik nog eens zo'n goeie date had, zoals het moet.
Zeer groot herhalingsgevaar
Het is een prachtige vrouw, zeer gewillig, pijpen en neuken allemaal top. Kust goed (zeer zachte lippen).
Valse borsten maar ze zijn geweldig goed gedaan en valt niet op bij aanraking.
Eerste ronde was top, kussen, pijpen (met condoom) likte ook gretig de ballen. Daarna geneukt in een aantal posities.
Massage gekregen achteraf dat goed was. ze is vrij groot en heeft sterke handen, dus geen zwak gewrijf zoals vele doen voor wat te rekken.
Dan ronde 2, was even leuk als de eerste ronde. afgewerkt in doggy.
Dame is supervriendelijk kan er eigenlijk niks slecht over zeggen. Meestal bij zo'n profielen kijk ik daar nogal sceptisch naar maar ik was blij dat ik nog eens zo'n goeie date had, zoals het moet.
Zeer groot herhalingsgevaar