- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Vingeren
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Woensdag
- Link naar advertentie
- https://www.spoorlaan20.nl/
- Totale kosten (in euro)
- 80
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Ik zag dat er een nieuwe dame bij spoorlaan 20 was en benieuwd en na een telefoontje of ze beschikbaar was gelijk richting Tilburg afgereisd. Toen ik binnen kwam vertelde de Gastheer dat ze beschikbaar was maar stelde voor om ook even de andere dames voor te stellen. Deze dames waren ook allemaal zeer vriendelijk en aantrekkelijk maar toch voor lia gekozen omdat ik daar mijn zinnen op had gezet. Na de financiële verplichtingen en ontvangst van een drankje met Lia naar boven.
Na een korte kennismaking en een wasje samen op bed en elkaars lichamen te verkennen. ze heeft prachtige borsten waar ik met moeite van af kon blijven. Ze pijpte heerlijk en haar natte kutje was heerlijk om te vingeren. Haar neuken was ook heerlijk en ze hield het lang vol wat ik zeer fijn vind. gelukkig kwam er geen glijmiddel bij te pas (ze was al nat van het vingeren. De 30 min vlogen voorbij en het was een bezoek dubbel en dwars waard en ga zeker nog eens vaker bij spoorlaan 20 langs. Lia is een aanwinst voor spoorlaan 20 en hopelijk is ze er vaker te vinden.
Na een korte kennismaking en een wasje samen op bed en elkaars lichamen te verkennen. ze heeft prachtige borsten waar ik met moeite van af kon blijven. Ze pijpte heerlijk en haar natte kutje was heerlijk om te vingeren. Haar neuken was ook heerlijk en ze hield het lang vol wat ik zeer fijn vind. gelukkig kwam er geen glijmiddel bij te pas (ze was al nat van het vingeren. De 30 min vlogen voorbij en het was een bezoek dubbel en dwars waard en ga zeker nog eens vaker bij spoorlaan 20 langs. Lia is een aanwinst voor spoorlaan 20 en hopelijk is ze er vaker te vinden.