Othello_axel
Newbie
- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Penismassage
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Arabisch
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.massagewereld.com/masseuse/leyla/?iid=7309
- Totale kosten (in euro)
- 160
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Ik zie dat er nog geen review is over Leyla.
Mijn bezoek aan haar was bij MW Soest. Ik koos haar uit de voorstelronde en had de deluxe b2b gekozen voor een uur. Om eens iets anders te proberen koos ik voor de aqua in plaats van olie massage.
De kamer is goed en douchen was samen. Ze begon direct al wat te strelen en ze is een leuke (ik denk zoals de website zegt echte Marrokaanse) dame.
De massage op de buik was OK. omdraaien en toen werd het leuker. Ze teased, gebruikt haar vingers en nagels goed en ook het lichaam. Ik werd er in ieder geval goed geil van en ben lekker gekomen aan het eind. Nog even snel douchen en weer weg.
Voor herhaling vatbaar.
Mijn bezoek aan haar was bij MW Soest. Ik koos haar uit de voorstelronde en had de deluxe b2b gekozen voor een uur. Om eens iets anders te proberen koos ik voor de aqua in plaats van olie massage.
De kamer is goed en douchen was samen. Ze begon direct al wat te strelen en ze is een leuke (ik denk zoals de website zegt echte Marrokaanse) dame.
De massage op de buik was OK. omdraaien en toen werd het leuker. Ze teased, gebruikt haar vingers en nagels goed en ook het lichaam. Ik werd er in ieder geval goed geil van en ben lekker gekomen aan het eind. Nog even snel douchen en weer weg.
Voor herhaling vatbaar.