Recensie Leya, Korat Thai, Rotterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Massagefan1

Stamgast
269
06/02/22
183
15
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1927145-leya
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Een tijdje terug bij Leya geweest. De massage van de achterkant was goed, medium hard en ontspannend. Al vrij snel begon ze met teasen en speelde ze lekker met mijn ballen en pik. Dat was lekker, alleen was het jammer dat ze hierbij nogal overdreven ging kreunen. Ze heeft lekkere borsten die ze gebruikt voor een body to body. Dit was jammer genoeg niet zo bijzonder of sensueel.

Op den duur mocht ik omdraaien en dat was erg nice. Terwijl ze met lekker veel olie met mijn pik begon te spelen duwde ze al vrij snel haar borsten in mijn gezicht zodat ik lekker aan haar tepels kon sabbelen. Hier genoot ze echt van. Ze speelde iedere keer kort met mijn pik en liet me daarna weer lekker met haar borsten spelen. Ze stelde het hoogtepunt echt lang uit. Toen na een tijdje de eindsprint werd ingezet en ze me aanmoedigde met haar borsten te spelen kwam ik dan ook zeer heftig klaar. Daarna nog een lekkere namassage gehad van benen, armen en borst en tot slot rechtop zittend nog mijn nek en schouders.

Qua service dus heel weinig te klagen en ze heeft een leuke babbel. Ik vond alleen haar gezicht wat minder aantrekkelijk. Maar ik denk dat ik nog wel een keertje terugga.

Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
  3. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1927145-leya
Totale kosten (in euro)
90+40
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Waarschijnlijk iets te veel betaald maargoed het was het wel waard.
Leya is een leuk gezelschap die lekker actief is. Eerst ff douchen, daarna begonnen met massage. Ze bouwt het teasen op en komt af en toe met haar hand tussen je billen en kietelt je ballen terwijl je op je buik ligt.
Ze heeft voor een Thai best grote borsten en nadat ik omgedraaid was kon ik er ook niet van afblijven. Ik had ze immers al gevoeld nadat ze met veel olie body to body gegeven had terwijl ik op mijn rug lag. Ze trok me lekker af en pijpte oké. In eens draaide ze om en kreeg ik een lekkere kont in mijn gezicht, ze deed wat olie over haar kontje en ze genoot duidelijk van een vingertje aldaar.
Het ging er best wild aan toe en een hoogtepunt kon dan ook niet uitblijven. Na haar tussen haar borsten genomen te hebben en terwijl ze op me zat met haar zelf zat te spelen, lekker haar onder gekliederd.
Hierna nog ff gedouched met haar samen en de tijd vol gemaakt met massage van voeten en benen.

Ze is een topper.

Terug
Bovenaan Onderaan