Massagefan1
Stamgast
- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Tussen borsten (russisch)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 40-50
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/1927145-leya
- Totale kosten (in euro)
- 90
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Een tijdje terug bij Leya geweest. De massage van de achterkant was goed, medium hard en ontspannend. Al vrij snel begon ze met teasen en speelde ze lekker met mijn ballen en pik. Dat was lekker, alleen was het jammer dat ze hierbij nogal overdreven ging kreunen. Ze heeft lekkere borsten die ze gebruikt voor een body to body. Dit was jammer genoeg niet zo bijzonder of sensueel.
Op den duur mocht ik omdraaien en dat was erg nice. Terwijl ze met lekker veel olie met mijn pik begon te spelen duwde ze al vrij snel haar borsten in mijn gezicht zodat ik lekker aan haar tepels kon sabbelen. Hier genoot ze echt van. Ze speelde iedere keer kort met mijn pik en liet me daarna weer lekker met haar borsten spelen. Ze stelde het hoogtepunt echt lang uit. Toen na een tijdje de eindsprint werd ingezet en ze me aanmoedigde met haar borsten te spelen kwam ik dan ook zeer heftig klaar. Daarna nog een lekkere namassage gehad van benen, armen en borst en tot slot rechtop zittend nog mijn nek en schouders.
Qua service dus heel weinig te klagen en ze heeft een leuke babbel. Ik vond alleen haar gezicht wat minder aantrekkelijk. Maar ik denk dat ik nog wel een keertje terugga.
Op den duur mocht ik omdraaien en dat was erg nice. Terwijl ze met lekker veel olie met mijn pik begon te spelen duwde ze al vrij snel haar borsten in mijn gezicht zodat ik lekker aan haar tepels kon sabbelen. Hier genoot ze echt van. Ze speelde iedere keer kort met mijn pik en liet me daarna weer lekker met haar borsten spelen. Ze stelde het hoogtepunt echt lang uit. Toen na een tijdje de eindsprint werd ingezet en ze me aanmoedigde met haar borsten te spelen kwam ik dan ook zeer heftig klaar. Daarna nog een lekkere namassage gehad van benen, armen en borst en tot slot rechtop zittend nog mijn nek en schouders.
Qua service dus heel weinig te klagen en ze heeft een leuke babbel. Ik vond alleen haar gezicht wat minder aantrekkelijk. Maar ik denk dat ik nog wel een keertje terugga.