Voormalig lid 5941
Wandelaar
- 41
- 13/12/21
- 27
Heeft er iemand ervaring met deze dame? Als het echt haar benen zijn......
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNee, niets meer gehoord.En? Al iets vernomen van Lexy? Wacht even jouw reactie af alvorens ik ga appen. Tot nu toe vertrouw ik het niet.
Kan je haar beschrijven? Denk je dat het daadwerkelijk haar foto's zijn? Haar karaktertrek over niks laten horen komt wel overeen met de post van Tepellover.Ik ben een keer bij haar thuis geweest omdat ik een advertentie op SJ had staan voor klusjes enzo en daar had ze op gereageerd.
Ze was toen net begonnen met zelf adverteren op SJ vertelde ze omdat haar relatie uit was ofzo en het niet breed had.
Ze heeft jammer genoeg niks meer laten horen nadat ik met haar wat dingen had doorgesproken over de klusjes en de betaling in natura.
Ze woont vlak bij het"oude"Daniel de hoed ziekenhuis.
Dus of ze ook werkelijk ontvangt geen idee maar ze bestaat wel in ieder geval
Op 7 januari vraag je of zij het waard is.Goedemiddag nog keertje in December 2023 geweest ik dacht probeer nog een keertje was weer moeilijk afspreken toch geluk voor 30 min bij binnenkomst erg rommelig stonk naar kattestront en er lagen overal muizenkuitels geen goede hygiëne daarna gelijk naar boven gegaan ze was erg zenuwachtig toch wat gefriemel en intiem niks bijzonders ze is type skinny girl erg mager stonk erg uit haar mond de sex geen herhalingsgevaar parkeren is een drama en tevens betaald parkeren beetje achterbuurt woont vlakbij oude Daniël de Hoed
Jouw antwoord is nog steeds niet logisch.Hallo tepellover jij wilde niets zeggen over haar ik ben inderdaad in december geweest ik dacht ik plaats toch mijn ervaring ok vandaar
Tuurlijk je lult uit je nek ....Hallo tepellover jij wilde niets zeggen over haar ik ben inderdaad in december geweest ik dacht ik plaats toch mijn ervaring ok vandaar