- Pijpen
- 2,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 2,00 ster(ren)
- Extra's
- Tussen borsten (russisch)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://salonleiden.nl/dames/lexy/
- Totale kosten (in euro)
- 200
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
Tijd terug op de bonnefooi hier langs geweest, weinig ervaring nog met deze wereld, tijd om die te krijgen. Lexa was de enige die beschikbaar was. Een lieve Oost-Europese dame van ik schat zo'n 27 jaar. Mooie volle vormen, zachte huid, lieve maar ook wel ietwat stoute glimlach, de foto's komen goed overeen met de werkelijkheid vind ik. Ze kan vrij goed Nederlands spreken geloof ik. Geen hele filosofische discussies gevoerd of iets, daar komen we natuurlijk niet voor, maar ik kon gewoon goed met haar praten en er leek eigenlijk nergens echt een (grote) taalbarriere te zitten, in tegenstelling tot wat ik soms lees over buitenlandse dames(en ook een ervaring verder terug in het verleden met eentje uit Thailand )
Samen gedoucht, waarbij ze heel sensueel mij aanraakte en waste en vervolgens ook erg verleidelijk bij haarzelf bezig was, heerlijke borsten om aan te raken. Kortom, een zeer prettige opwarming. De massage was verder ook prettig met veel b2b en ook niet te slap gestreel. Helaas komt nu het negatievere deel: haar skills met aftrekken en PMC(50,- extra) waren simpelweg, gebrekkig. Ik kon uiteindelijk wel klaarkomen, maar het was allemaal erg ruw en met veel tanden. Nu ben ik niet de makkelijkste en heb ik ook niet de kleinste, maar met wat nieuwe ervaringen nu recent op zak weet ik gewoon dat dit onvoldoende was eigenlijk. Nu was ze gelukkig dus verder wel heel lief, deed ze goed haar best en had ze zeker enthousiasme en passie, maar ja, voor mij niet nog een keer.
Samen gedoucht, waarbij ze heel sensueel mij aanraakte en waste en vervolgens ook erg verleidelijk bij haarzelf bezig was, heerlijke borsten om aan te raken. Kortom, een zeer prettige opwarming. De massage was verder ook prettig met veel b2b en ook niet te slap gestreel. Helaas komt nu het negatievere deel: haar skills met aftrekken en PMC(50,- extra) waren simpelweg, gebrekkig. Ik kon uiteindelijk wel klaarkomen, maar het was allemaal erg ruw en met veel tanden. Nu ben ik niet de makkelijkste en heb ik ook niet de kleinste, maar met wat nieuwe ervaringen nu recent op zak weet ik gewoon dat dit onvoldoende was eigenlijk. Nu was ze gelukkig dus verder wel heel lief, deed ze goed haar best en had ze zeker enthousiasme en passie, maar ja, voor mij niet nog een keer.