Arthur Martin
Stamgast
Klinkt ook echterDaar is over nagedacht.. zoek maar eens op mijn naam op kinky.nl. Joke is beter te vinden dan een Lizzy, Bella, Linda etc.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenKlinkt ook echterDaar is over nagedacht.. zoek maar eens op mijn naam op kinky.nl. Joke is beter te vinden dan een Lizzy, Bella, Linda etc.
De meeste dames zeggen toch hun echte naam na een tijdje hoorDaar is over nagedacht.. zoek maar eens op mijn naam op kinky.nl. Joke is beter te vinden dan een Lizzy, Bella, Linda etc. Daar zijn er tig van, mijn naam hooguit 3.
een advertentiewebsite haalt zijn inkomsten uit advertenties. zolang er geen minderjarige zijn of vermoeden op mensenhandel, zal ze de privacy van hun klanten respecteren.Mee eens
ook daar bestaan trukjes voor.. alleen die ga ik hier nie uitleggen.De meeste dames zeggen toch hun echte naam na een tijdje hoor
De meeste dames zeggen toch hun echte naam na een tijdje hoor
Ja dat is ook weer zo. Ik snap ook zeer zeken de reden er achter. Wel blijft het slecht natuurlijk. Eerlijkheid duurt het langst.een advertentiewebsite haalt zijn inkomsten uit advertenties. zolang er geen minderjarige zijn of vermoeden op mensenhandel, zal ze de privacy van hun klanten respecteren.
ze zouden zot zijn van hun kant de waarheid achter iemand bloot te leggen.tenslotte word zo een website betaald door dames. en haalt ze geen inkomsten uit klanten van dames
ook daar bestaan trukjes voor.. alleen die ga ik hier nie uitleggen.
Ik vind het wel een erg waardevol moment als een dame je zo vertrouwd dat ze haar echte (voor)naam aan je geeft.Dus niet alle dames zeggen hun echte naam
Elke keer een DVP een tipje van de sluier licht... is dat een waardevol moment... en mag je dat gerust als een complimentje beschouwen hoor.Ik vind het wel een erg waardevol moment als een dame je zo vertrouwd dat ze haar echte (voor)naam geeft.
Aan de andere kant ben ik dan ook weer zo'n eikel die dan denkt "ik kan het toch niet controleren, dus misschien verzint ze dit ook weer"
Tja, ook je echte voornaam is natuurlijk niet te controleren en na 10 jaar maakt het ook niet zoveel meer uit. Ik neem aan dat je de echte naam van deze klant ook niet kent.Ik heb een cliënt die ik al dik 10 jaar ken en die weet mijn echte naam nog steeds niet. Wel mijn geboortejaar! Dus niet alle dames zeggen hun echte naam
Oh zeker! En dat doe ik ook. "Haat" alleen mezelf als dat achterdochtige stemmetje telkens ook weer naar boven komt.Elke keer een DVP een tipje van de sluier licht... is dat een waardevol moment... en mag je dat gerust als een complimentje beschouwen hoor.
Maar... wat op dat moment wél belangrijk blijkt... is dat de dame je -al is het maar voor een ogenblik- niet meer ziet als 'klant' maar als leuke 'man'. Geweldig toch!Tja, ook je echte voornaam is natuurlijk niet te controleren en na 10 jaar maakt het ook niet zoveel meer uit. Ik neem aan dat je de echte naam van deze klant ook niet kent.
Heel verstandig om een passende naam de kiezen die ook niet zo vaak voorkomt.Daar is over nagedacht.. zoek maar eens op mijn naam op kinky.nl. Joke is beter te vinden dan een Lizzy, Bella, Linda etc. Daar zijn er tig van, mijn naam hooguit 3.
Helemaal mee eens.Maar... wat op dat moment wél belangrijk blijkt... is dat de dame je -al is het maar voor een ogenblik- niet meer ziet als 'klant' maar als leuke 'man'. Geweldig toch!
Zulke momentjes moet je koesteren! Heerlijk!
Dat is idd "onze" Joke. Voordeel van deze naam is ook dat de dames die het Nederlands niet machtig zijn en het met Engels moeten redden die naam ook nooit zullen kiezen.Zonet gecheckt op kinky; er is maar 1 Joke en ik gok dat jij dat bent.
Ik ben er al een paar keer op aangevallen (en dat is prima hoor), maar de gekozen artiestennaam zegt enorm veel over de kwaliteiten en betrouwbaarheid van de DVP.Dat is idd "onze" Joke. Voordeel van deze naam is ook dat de dames die het Nederlands niet machtig zijn en het met Engels moeten redden die naam ook nooit zullen kiezen.
Dit is zeker een "grapje"?Dat is idd "onze" Joke. Voordeel van deze naam is ook dat de dames die het Nederlands niet machtig zijn en het met Engels moeten redden die naam ook nooit zullen kiezen.
om ern echte naam te weten te komen, gebruik je kopke, er bestaan trukken voor, alleen die ga ik hier nie uit de doeken doen, zelfs nie in een privaat bericht, tenslotte moet de dame in kwestie er ook nog in trappen, heeft het geen enkele meerwaarde,
Ik vind het wel een erg waardevol moment als een dame je zo vertrouwd dat ze haar echte (voor)naam aan je geeft.
Aan de andere kant ben ik ook weer zo'n eikel die dan tegelijkertijd even denkt "ik kan het toch niet controleren, dus misschien verzint ze dit ook weer"
Ook lekker belangrijk haar echte naam te weten..een klein strak kutje dat is belangrijkom ern echte naam te weten te komen, gebruik je kopke, er bestaan trukken voor, alleen die ga ik hier nie uit de doeken doen, zelfs nie in een privaat bericht, tenslotte moet de dame in kwestie er ook nog in trappen, heeft het geen enkele meerwaarde,
En... waarom zou je daar hoegenaamd zelfs maar aan denken om zoiets te doen?om ern echte naam te weten te komen, gebruik je kopke, er bestaan trukken voor, alleen die ga ik hier nie uit de doeken doen, zelfs nie in een privaat bericht, tenslotte moet de dame in kwestie er ook nog in trappen, heeft het geen enkele meerwaarde,
Eens, en dit is ook de reden waarom ik nooit vooraf ga betalen; dan geef ik mijn achternaam prijs.@kdp69
Ik vind het heel kwalijk en zelfs verwerpelijk als je bewust op zoek gaat naar de echte naam van een dame, om het nog maar niet te hebben over de truken die je daarvoor bereid bent te gebruiken.
Het eerste wat ik vraag bij de dames die mij hun echte naam verteld hebben is hoe ze voortaan het liefst aangesproken willen worden, en dat is zonder uitzondering toch hun werknaam. Helemaal prima.En daar zit toch die ene bij die al meer dan 10 jr langskomt, maar die blijft mij gewoon Joke noemen.
ik heb het nog nooit gedaan en ben ook vandezemfde mening als jijEens, en dit is ook de reden waarom ik nooit vooraf ga betalen; dan geef ik mijn achternaam prijs.
Voornaam vind ik minder relevant; daar valt toch nauwelijks op te zoeken.
Klopt ook he!Bij mij is het wel te controleren, maar dat hou ik fijn voor mijzelf
Als een dame je vertrouwd en haar echte naam geeft, dan kennen jullie elkaar wel langer dan slechts 1x een bezoekje.
Nu ik er eens over brainstorm.. er zijn er 3 die mijn echte naam weten. En daar zit toch die ene bij die al meer dan 10 jr langskomt, maar die blijft mij gewoon Joke noemen.
voor alle duidelijkheid, begrip me aub niet verkeerd.....ik heb het nog nooit gedaan, bewust op zoek gaan ernaar, het is verwerpelijk, en dugutant zoiets.Eens, en dit is ook de reden waarom ik nooit vooraf ga betalen; dan geef ik mijn achternaam prijs.
Voornaam vind ik minder relevant; daar valt toch nauwelijks op te zoeken.
Nu maak je ons wel nieuwsgierig? Mogen we gaan raden?Bij mij is het wel te controleren, maar dat hou ik fijn voor mijzelf
Als een dame je vertrouwd en haar echte naam geeft, dan kennen jullie elkaar wel langer dan slechts 1x een bezoekje.
Nu ik er eens over brainstorm.. er zijn er 3 die mijn echte naam weten. En daar zit toch die ene bij die al meer dan 10 jr langskomt, maar die blijft mij gewoon Joke noemen.
Klopt ook he!
En de relatie 'klant-DVP' bén jij voor hem ook Joke!