Let goed op met teveel willen van een dvp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jöellacol

Wandelaar
70
07/06/23
85
4
Ik heb een domme fout gemaakt verleden week , na lang zoeken had ik een gepaste ,vriendelijke dame gevonden we hadden een enorm goed contact leuke dates , konden veel kwijt aan elkaar ,,over sommige dingen ,ze .had weinig of geen tijd momenteel nu ,ik met mijn domme kop had dit niet door maar met mijn autisme ... Merk ik dat niet echt op ik deed nog eens mijn beklag over sommige dingen die totaal niet gepast waren onnozele dingen waar ik nu boos om ben dat ik heb geschreven een date die niet door is gegaan enz , voor haar was dit helaas de Druppel die de emmer liet overlopen blijkbaar was de eerste keer we een mening verschil hadden en direct we laten het hierbij ik heb geen zin in discussie . Helaas tot vandaag heb ik geen contact meer en dat zeer raar na 1 jaar intensief contact te hebben 😞

Dit heeft weinig te maken met autisme maar met het zijn van een lompe kneus en het hebben van een tantrum wanneer je je zin niet krijgt als een klein kind

Je reactie is niet beter in elk geval....

@ts:
Vervelend dat het gebeurd is, maar als een dame geen tijd heeft, zal je dat moeten accepteren. Je kan beter gewoon een reactie afwachten ipv gaan pushen en/of dingen gaan roepen waar je later spijt van krijgt.
Misschien had ze het druk, of nam je teveel tijd van haar in, claimde je teveel...of whatever

Persoonlijk zou ik haar de tijd even geven om tot rust te komen. En dan over paar weken ofzo gewoon een berichtje met excuus. Als alles dan nog niet bezonken is, haar verder met rust laten.
Maar als uit de berichten nu al een en ander blijkt dat ze geen contact meer wil, kun je beter loslaten

Beetje kort door de bocht als je de volledige toedracht niet kent...
Als een dame geen tijd voor je heeft en je vervolgens boos word en vanalles gaat roepen dan staat dat los van je autisme. Dat heeft daar niks mee te maken.

Hij wilde een date, dame had geen tijd, hij kreeg zijn zin niet en heeft zich vervolgens als een lompe kneus gedragen. Dat is de informatie die die geeft en daar baseer ik dat dan ook op.

Autisme is geen excuus voor welk gedrag dan ook.

Ik heb een domme fout gemaakt verleden week , na lang zoeken had ik een gepaste ,vriendelijke dame gevonden we hadden een enorm goed contact leuke dates , konden veel kwijt aan elkaar ,,over sommige dingen ,ze .had weinig of geen tijd momenteel nu ,ik met mijn domme kop had dit niet door maar met mijn autisme ... Merk ik dat niet echt op ik deed nog eens mijn beklag over sommige dingen die totaal niet gepast waren onnozele dingen waar ik nu boos om ben dat ik heb geschreven een date die niet door is gegaan enz , voor haar was dit helaas de Druppel die de emmer liet overlopen blijkbaar was de eerste keer we een mening verschil hadden en direct we laten het hierbij ik heb geen zin in discussie . Helaas tot vandaag heb ik geen contact meer en dat zeer raar na 1 jaar intensief contact te hebben 😞
Wij mannen kunnen wel eens lomp zijn. En het gevolg is dus onomkeerbaar. Als ervaringsdeskundige mag ik je vertellen dat je het moet accepteren en nieuwe dames moet gaan ontdekken. Een 2de kans bestaat niet bij de meeste DVP's, ook niet na een jaar lang intensief daten. Stiekem laat ik af en toe een traantje vanwege het gemis en laat mij vervolgens troosten door een andere lieve schat 😜.

Dit heeft echt niks te maken met je zin niet krijgen, maar als klant niet gerespecteerd worden door de dame. Als mijn kapper meermaals mijn afspraak afzegt waardoor ik mijn plannen moet wijzigen of voor niks een paar uur heb gereden. Dan kan ik daar zeker wel wat van zeggen, als zijn reactie dan is om mij te blokkeren is dat geen goede kapper.

Nou is het helaas zo dat veel van deze dames een soort verslaving zijn voor ons waardoor ze ook met veel meer weg kunnen komen dan in elk ander veld. En dat beseffen ze ook maar al te goed.

Dit heeft echt niks te maken met je zin niet krijgen, maar als klant niet gerespecteerd worden door de dame. Als mijn kapper meermaals mijn afspraak afzegt waardoor ik mijn plannen moet wijzigen of voor niks een paar uur heb gereden. Dan kan ik daar zeker wel wat van zeggen, als zijn reactie dan is om mij te blokkeren is dat geen goede kapper.

Nou is het helaas zo dat veel van deze dames een soort verslaving zijn voor ons waardoor ze ook met veel meer weg kunnen komen dan in elk ander veld. En dat beseffen ze ook maar al te goed.
Ik zie in het verhaal over 1 enkele date.

Zijn het meerdere dates is het verhaal anders maar voor zover is dat nog niet het geval.

Autisme is geen excuus voor welk gedrag dan ook.
Wel dus. Mensen met autisme of een soortgelijke 'aandoening' uit het hele brede autisme spectrum, zijn vaak minder handig in sociale situaties. Ze voelen emoties bij een ander minder goed aan en kunnen hun emoties en handelingen minder goed aanpassen aan de situatie. Ik heb zelf een dochter met TOS (taal-ontwikkelings-stoornis) en ADHD en een zoon met ADD en merk dat dagelijks thuis en uit de verhalen vanuit schoolsituaties.

Ik denk dat je de startpost nog eens moet lezen.

Dit gaat niet over afspraken afzeggen.
De dame gaf aan geen tijd te hebben. Dat kan zijn door werk (druk) of prive zaken.
Daarna is TS verkeerd gaan handelen, waarna de dame niks meer van hem wil weten na zijn houding.

Blijkbaar betekende het intensieve contact meer voor hem als voor haar.

hij heeft het toch echt over een relatie van een jaar
Maar ik lees maar dat 1 date is afgezegd in dat ene jaar.

Wel dus. Mensen met autisme of een soortgelijke 'aandoening' uit het hele brede autisme spectrum, zijn vaak minder handig in sociale situaties. Ze voelen emoties bij een ander minder goed aan en kunnen hun emoties en handelingen minder goed aanpassen aan de situatie. Ik heb zelf een dochter met TOS (taal-ontwikkelings-stoornis) en ADHD en een zoon met ADD en merk dat dagelijks thuis en uit de verhalen vanuit schoolsituaties.
Emoties aanvoelen? Als een dame afzegt en geen tijd heeft (waar verder geen uitleg bij hoeft) dan weet ieder mens dat je niet zo hoort te reageren. Daar speelt autisme echt geen rol in.

Ik neem dat jouw kinderen ook weten dat ze niet zo uit de bocht kunnen vliegen als ze dingen even niet gaan zoals ze willen?

Dat hij geen controle had over zijn emoties is wat anders. Maar dat maakt het nogsteeds not done.
Ik denk dat je de startpost nog eens moet lezen.

Dit gaat niet over afspraken afzeggen.
De dame gaf aan geen tijd te hebben. Dat kan zijn door werk (druk) of prive zaken.
Daarna is TS verkeerd gaan handelen, waarna de dame niks meer van hem wil weten na zijn houding.

Blijkbaar betekende het intensieve contact meer voor hem als voor haar.
Er is 1 enkele date afgezegd wat ik haal uit de post maar verder is alles altijd goed gegaan.

Emoties aanvoelen? Als een dame afzegt en geen tijd heeft (waar verder geen uitleg bij hoeft) dan weet ieder mens dat je niet zo hoort te reageren. Daar speelt autisme echt geen rol in.

Ik neem dat jouw kinderen ook weten dat ze niet zo uit de bocht kunnen vliegen als ze dingen even niet gaan zoals ze willen?

Dat hij geen controle had over zijn emoties is wat anders. Maar dat maakt het nogsteeds not done.
In dit geval dus zijn eigen emoties en handelingen aanpassen aan de situatie, namelijk een afzegging. Hij zag dat als een afwijzing.

Iets weten en ernaar handelen zijn 2 verschillende dingen. Ja, ze weten het en achteraf hebben ze er ook spijt van, maar op het moment zelf kunnen ze er niks aan doen dat ze zo reageren. Hun hersenen werken nu eenmaal anders dan van 'normale' mensen.

Not done, maar dus wel (deels) verklaarbaar door zijn aandoening.

Stop met iets veroordelen als je er geen verstand van hebt.

Er is 1 enkele date afgezegd wat ik haal uit de post maar verder is alles altijd goed gegaan.

Ik kan er niet echt uit opmaken of er al iets vast stond, of dat hij bezig was met plannen daarvan ten tijde van het voorval.

In het geval als er al iets vast stond kan autisme er zeker voor zorgen dat iemand uit zn slof schiet. Ik heb zelf 4 jaar in de gehandicaptenzorg met Down/Autisme etc gewerkt.

Dat kon al om de simpelste dingen gaan, als een cliënt niet wist als er (onverwachts) bezoek kwam, of als afspraken niet doorgingen.

Je hebt iets totaly doms gedaan, dat is niet goed gevallen bij de dame en nu ben je niet meer welkom.

Er zit niets anders op dan haar te vergeten en op zoek naar een ander!

Je verhaal komt mij iig wel heel bekend voor, ik zit al een paar weken midden in een bijzonder claimend verhaal. Alleen ga ik daar niet overuitwijden.

Succes!

misschien ,en dat geld in heel veel dezelfde topics hier..
is als je van jezelf weet dat je een bepaalde stoornis hebt..of dat je te gevoelig bent voor zulke dingen
moeite om met vrouwen om te gaan in het algemeen..
of 1 van de 100 termen die men er tegenwoordig aanhangt..
dat je paysex gewoon links laat liggen..
je ziet zo dikwijls terugkomen dat men verliefd word op of beter contact wenst met een dvp..
is misschien hard en wat moet je dan anders?..
zou het ook niet weten..
maar je beschadigd jezelf en mogelijk anderen keer op keer..
de fout maken om te denken dat er werkelijk meer is dan het zakelijke deel en wellicht oppervlakkige vrienschap ,komt bijna nooit voor..
ik heb een paar vaste dames die ik af en toe bezoek voor een pijpdate..
1tje heb ik pasgeleden nog geholpen met een meubel in elkaar te zetten..
leuk en aardig..maar op dat moment doe ik dat als 'vriend' ,'goede bekende'..
ik ga dan na afloop niet vragen ofdat we iets gaan drinken in de stad..
ik verwacht ook helemaal niks van der..
en aan haar gedrag zie ik dat ze dat uit mijn gedrag ook leest
maar bij iemand die dat wel doet?..
krijg je wellicht dit soort gezeik..

Misschien moet je het gewoon houden bij de dingen waar jij goed in bent....

In een lichte vorm kun je iemand daarin wel goed begeleiden, of kunnen het zelf. Maar in ergere vorm kun je iemand daarin begeleiden om erger te voorkomen.
Ja die personen weten dat het niet goed is wat ze hebben, ze krijgen begeleiding, maar dat neemt de problemen die ze hebben niet weg.

Laatst bewerkt:
Vervelend voor je. Gelukkig lijk je te weten waar het probleem zit, dus kun je het de volgende keer (bij een ander) voorkomen.

Dat werkt niet alleen bij DVPs zo.

In 'gewone' relaties (liefdes, vriendschap , collegiaal) zijn mensen ook wel klaar met je als echt veel te ver gaat , en achteraf zeggen "dat is nou eenmaal mijn autisme" krijg je ze niet mee terug.

Ook al is een prettig DVP contact verliezen al best pijnlijk - dat is misschien makkelijker te vervangen die sommige andere relaties.

Dit heeft weinig te maken met autisme maar met het zijn van een lompe kneus en het hebben van een tantrum wanneer je je zin niet krijgt als een klein kind
:ROFLMAO::ROFLMAO: wat een lekker wijffie ben je toch ook he. Lekker ongenuanceerd vanuit de heup geschoten, recht voor z'n raap

Toegegeven, de post van TS loopt niet over van leesbaarheid en een paar leestekens hier en daar kunnen geen kwaad, maar zelfs voor @Noortje // Pleun is dit wel heel erg niet-empathisch.

Doet me denken aan dat verhaal van vorige week van @Kurdy. Hangt het in de lucht ofzo?

Wonden likken en dóór zou ik zeggen

:ROFLMAO::ROFLMAO: wat een lekker wijffie ben je toch ook he. Lekker ongenuanceerd vanuit de heup geschoten, recht voor z'n raap

Toegegeven, de post van TS loopt niet over van leesbaarheid en een paar leestekens hier en daar kunnen geen kwaad, maar zelfs voor @Noortje // Pleun is dit wel heel erg niet-empathisch.

Doet me denken aan dat verhaal van vorige week van @Kurdy. Hangt het in de lucht ofzo?

Misschien was ik indd iets te lomp in de eerste reactie. Maar ik sta wel achter wat ik verder gezegd heb.

Ondanks de weer onnodige persoonlijke aanvallen van heren die mij niet kunnen uitstaan but whats new 😂

Ik wilde aanstaande donderdag in een bepaald privéhuis mijn wonden laten likken door een dame die ik nog nooit heb bezocht. Echter zag ik dat mijn Femme fatale die dag daar ook ingepland staat. Alle reden dus om dit huis te vermijden en een andere DVP op een andere locatie te bezoeken. Genoeg alternatieven in ieder geval!

Terug
Bovenaan Onderaan