Ze zei van niet maar dat zei ze 6 maanden geleden ook al… Dus hopelijk welKomt ze nog terug?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZe zei van niet maar dat zei ze 6 maanden geleden ook al… Dus hopelijk welKomt ze nog terug?
Haar nummer heb ik nog eens geprobeerd, maar geen antwoord. Ik zag dat ze soms wel nog eens in Leuven werkt, maar dat is al weer even geleden ook.Iemand lessy nog ergens gespot? Misschien onder een andere naam? Ik mis haar wel
Onder dezelfde naam?Haar nummer heb ik nog eens geprobeerd, maar geen antwoord. Ik zag dat ze soms wel nog eens in Leuven werkt, maar dat is al weer even geleden ook.
Hoop doet leven.
Yup dat is ze
Dan passeer ik deze zeker is.Yup dat is ze
Neen, zeker nietVictoria
Mijn naam is Vick, ik ben erg heet en sensueel, ik hou van hoeren en ik hou ervan om plezier te hebben in bed. Ik dien op een discrete enwww.redlights.be
Zou het deze kunnen zijn ?
Is ze nog bereikbaar op haar oude nummer?Yup dat is ze
Nee vent everyone have privet life also…..Als ze voldoende klanten heeft die dag haalt ze de advertentie weg.
Er staat nu wel degelijk pijpen met condoom in haar advertentie hoor!Goedemorgen,
Enkele dagen geleden bij Lessy geweest.
Is het meisje van op de foto's : Petite, kleine leuke borstjes, prachtig fijn lichaam, lekker klein kontje en heel mooi vriendelijk gezichtje.
Zoenen op mond kan, tongzoenen niet.
Pijpen en neuken enkel met condoom. Zegt dat ze niet van sperma houdt.... Ook spuiten op haar borstjes wou ze niet.
Wel pijpt ze lekker (spijtig van dat rode condoom) en ze kan lekker lang door neuken. Ben zalig in haar poesje klaargekomen.
Spreekt perfect engels en na ons vrijpartijtje nog een leuk gesprekje gehad.
Hygiene is top.
Zou teruggaan mocht ze pijpen zonder condoom aanbieden (wat ze in whatsapp wel voorstelde....).
Ze pijpt ook zonder maar dan moet de hygiëne goed zijn.Er staat nu wel degelijk pijpen met condoom in haar advertentie hoor!
Is onze goesting in frietjes elke dag het zelfde?je weet hoe wispelturig sommige sexwerkers zijn
Klopt! Soms is zo'n dame eerst eerder terughoudend.Is onze goesting in frietjes elke dag het zelfde?
Volgens mij heeft het eerder met de soort klant te maken.
Voor mij was ze nog steeds super zoals vroeger, mss het verkeerde moment gehad..Lessy is niet meer het toppertje van vroeger, dat is een feit. Ik kreeg zelfs privéberichten op girlsreview van iemand die beweerde haar partner te zijn (hoewel ik niet kan bevestigen of dat klopt), waarin werd beweerd dat ik zou liegen over het feit dat ze vroeger zonder condoom pijpte en over het klaarkomen op de borsten. Ik zie niet in waarom ik daarover zou liegen, maar goed…