WillyWandelpeen
Newbie
- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Spaans
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Shift
- Avond/Nacht
- Dag
- Dinsdag
- Totale kosten (in euro)
- 80
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
Gisteravond deze Lesly bezocht. Jonge meid zonder tattoos (voor mij pluspunt). Ze vroeg 50 euro. Ik achter haar aan de trap op naar haar kamer wat me een mooi zicht gaf op haar stevige kont. Uitgekleed en zelf mijn lul gewassen aan de wasbak. Zij deed dat helaas niet voor me. Dat vind ik heel opwindend als de DVP mijn lul vasthoudt en wast. Na het wassen moest ik vooruitbetalen. Toen ik vroeg of het pijpen ZC was bleek dit extra te zijn. In mijn ervaring is PZC bij de de meeste vrouwen in de Doubie inbegrepen in het standaardtarief van 40 euro, maar goed. Daarna nog 30 euro bijbetaald, 80 bij elkaar dus voor PZC en NMC zonder haast. Ik ging op mijn rug op bed liggen en zij maakte mijn pik nog even beter schoon met een babydoekje. Daarna kwam ze me pijpen ZC wat ze aardig goed deed, maar klaarkomgevaar was er niet. Ballen en zak werden bij het pijpen niet behandeld. Niet lang daarna condoom er op en ging ze op haar rug liggen met de benen wijd. De BH aan maar haar tietjes eruit, best geil. Of die siliconen waren heb ik niet gecheckt. Tieten zachtjes gestreeld terwijl ik haar kale kutje neukte. Ik kon haar goed stoten, niet zoals bij sommige vrouwen die allerlei trucs hebben om dit tegen te gaan. Zoenen en tongen vind ik echt geil maar dit niet geprobeerd met haar. Daarna wilde ik haar doggy neuken wat ze prima vond en vlot van positie wisselde. Haar hard, snel en diep geneukt met mijn handen op haar billen om haar goed op mijn lul te trekken tot ik klaarkwam. Daarna haalde ze het condoom er af waarna ik me weer waste bij de wasbak.
Concluderend: echt vriendelijke meid met mooie lieve glimlach. De hygiene is goed maar de sex is niet heel bijzonder. Het pijpen is OK. Omdat ik snel was, ben ik niet langer dan 20 minuten binnen geweest. Prijs te hoog voor de ervaring. Herhalingsgevaar: niet groot.
Concluderend: echt vriendelijke meid met mooie lieve glimlach. De hygiene is goed maar de sex is niet heel bijzonder. Het pijpen is OK. Omdat ik snel was, ben ik niet langer dan 20 minuten binnen geweest. Prijs te hoog voor de ervaring. Herhalingsgevaar: niet groot.